در دوره گارانتی صورت میگیرد؛
افزایش روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا
اقتصاد ایران: مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازهگستر، مگاموتور و زامیاد که تأمینکنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب میشوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از ۳۰ درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، احمد کریمپور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژیهای مشتریمحور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است، اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته، اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا، با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی، بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائهکننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژهها و برنامههای متعددی در بخشهای تأمین و تولید گروه سایپا، تعریف شد.
او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال 1401 با برنامهریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیریهای مستمر در ردههای استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود، در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازهگستر، مگاموتور و زامیاد که تأمینکنندگان اصلی گروه سایپا محسوب میشوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از 30 درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.
کریمپور گفت: اقدامات توسعهای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژیهای گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس بهموقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزههای شبکه زنجیرهتأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزههای مرتبط و انجام پیگیریهای لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه