صدور چکنو بانک صادرات از ۴۱۰.۱ هزار برگ گذشت

اقتصاد ایران: چکنو های صادره بانک صادرات تا اول تیر ماه با استقبال مشتریان از ٤١٠.١ هزار برگ گذشت و بیش از ٤۵.٧ هزار برگ کارسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با استقبال از سهولت، امنیت و سرعت پرداخت چکنو بانک صادرات که نخستین چک امن دیجیتال بانکی است، تعداد چکنو های صادره توسط مشتریان تا اول تیر ماه از ٤١٠.١ هزار برگ گذشت که بیش از ٤۵.٧ هزار برگ آن کارسازی شد.

بر اساس این گزارش، چکنو به عنوان ابزار نوین بانک صادرات افق تازه‌ای در نقل و انتقال سریع و مطمئن پول فراهم کرد. به نحوی که در شش ماه اخیر مورد توجه و استفاده فراوان مشتریان قرار گرفته است.

سرعت بالا در صدور و پرداخت چک، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، امنیت بالا و کاهش جرائمی نظیر جعل یا سرقت چک، عدم امکان ویرایش اطلاعات چک پس از صدور، مشخص بودن روند نقل و انتقال چک، هزینه مربوط به دریافت دسته چک و نگهداری چک‌های دریافتی، امکان ارسال درخواست و صدور دسته چک بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان صدور چک در هر زمان و مکان و وصول بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و در نتیجه تسهیل و تسریع در روند معاملات تجاری و بازرگانی و  امکان دریافت دسته چک دیجیتال همزمان با دسته چک کاغذی از جمله مزایای چکنو است.

همچنین امکان انتقال و عودت در تمامی نرم‌افزارهای همراه بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت‌سازی که قابلیت ارتباط و بهره‌مندی از سامانه صیاد را دارند، فراهم است. از سوی دیگر امکان صدور چکنو بدون محدودیت مبلغ و وصول غیرحضوری وجه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است که این امکان در تسهیل روند انجام معاملات بازرگانان و صاحبان کسب و کار با استقبال مطلوبی مواجه شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ