اختصاصی/ بدون نیاز به شعبه خدمات بیمه ای بگیرید؛

"چتر همراه" خدمت نوین از شرکت بیمه پارسیان

اقتصاد ایران: در جهان کنونی دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز به صورت آنلاین نه تنها یک نیاز بلکه یک ضرورت بالفطره برای کسب و کارهای مشتری مدار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری اقتصادایران، صنعت بیمه یکی از صنعت‌های مشتری مدار است که روزانه با تعداد بسیاری از مراجعین خود برای انواع امور بیمه ای سروکار دارد. طیف خدمات ارایه شده در هر بیمه ای متفاوت اما بسیار گسترده و از هر صنفی می‌باشد؛ از این رو میزان مراجعین نیز بسیار گسترده و متفاوت خواهند بود.

ما ممکن است خانه، کارگاه، کارخانه، ماشین، خودمان یا خانواده‌امان را برای پیشگیری یا دست‌گیری بهتر در شرایط بحرانی بیمه کنیم. اما سرعت و مسافت، و مشاغل زمان‌بر ممکن است ما را از رفتن به ادارات بیمه ناتوان کند و بسیاری از اوقات به دلیل نداشتن زمان و قوت کافی عطای بیمه را به لقایش ببخشیم.

درگیری طیف زیادی از مردم در فرآیندهای بیمه ای از ثبت‌نام گرفته تا دریافت و پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه‌ای بسیاری را به این فکر وا داشته تا با توسعه زیرساخت‌های دیجیتالی و مناسب با دنیای امروز خدمات خود را در دستان مشتریان خود قرار دهند تا در کمترین و راحت‌ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیاز خود برسند.

به گزارش اکونیوز،بیمه پارسیان یکی از بیمه‌های پیشرو در حوزه دیجیتالی سازی خدمات و ورود به حوزه بیمه‌ الکترونیک است و توانسته با طراحی اپلیکیشن جدید خدمات بيمه‌ای خود را از طریق تلفن‌هاي همراه هوشمند قابل دسترس کرده و زمان و مکان را پیوندی ناگسستنی دهد. پارسیان و خدماتش با طراحی اپلیکیشن"چتر همراه" در دستان بیمه‌گزار قرار دارد. این بيمه برنامه كاربردي را براي استفاده در همه تلفن‌هاي همراه، تحت عنوان مذکور طراحي نموده تا به واسطه آن، كليه افراد، به طيف گسترده‌اي از خدمات بيمه‌اي شركت از قبيل: آشنايي با محصولات و خدمات بيمه‌اي، محاسبه حق بيمه، كسب اطلاعات مراكز صدور بيمه پارسيان، خريد يا تمديد بيمه‌نامه و پرداخت حق بيمه، دسترسي داشته باشند.


جالب است بدانیدكاربران برنامه تنها محدود به مشتريان شركت نبوده و هر فرد در صورت تمايل اين امكان را دارد كه برنامه مذكور را دريافت نموده و پس از ثبت نام از خدمات آن بهره گيرد.

اپليکيشن «چتر همراه »، که با تکیه بر تحولات نوین در دنیای دیجیتال و محصولات هوشمند ساخته شده و جهت رفاه حال بیمه‌گزاران ارایه شده، نقاط قوت و ضعف خود را داراست.

خدمات" چتر همراه پارسیان"

محصولی که از سوی بیمه پارسیان ارایه شده تقریبا کلیه خدمات بیمه‌ای مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ویژگی‌ و قابلیت‌های آن به شرح زیر است:

  • آشنایی با محصولات و خدمات بیمه‌ای و معرفی رشته‌ها
  • محاسبه حق بیمه
  • کسب اطلاعات مراکز صدور بیمه پارسیان
  • خرید یا تمدید آنلاین بیمه ‌نامه
  • پرداخت حق بیمه
  • اعلام و پرداخت خسارت آنلاین
  • سوابق خسارت
  • مشاهده تمامی بیمه‌ نامه‌های شخص (جاری و گذشته)
  • درخواست بازدید خودرو برای صدور بیمه بدنه
  • اخبار (آخرین اخبار به‌روزرسانی شده بیمه پارسیان)

در میان قابلیت‌های اپلیکیشن چتر همراه، بسیاری از موارد مطرح شده از سوی اپلیکیشن‌های دیگر نیز عموما ارایه می‌شود اما دو مورد چشمگیر و متمایز وجود دارد.


1-اعلام آنلاین خسارت بدنه خودرو

بیمه گزار در صورت وقوع حادثه خسارت بدنه، در قسمت اعلام خسارت با ثبت تاریخ وقوع حادثه، زمان آن را اعلام و محل دقیق وقوع حادثه را مشخص می نماید. سپس در ادامه فرآیند مستندات مورد نیاز را به همراه شرح مختصری از حادثه را ثبت می نماید. پس از اعلام خسارت در اپلیکیشن چتر همراه پارسیان، مستندات حادثه به کارشناسان مربوطه ارجاع و پس از بررسی، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت خسارت اقدام می گردد. در ادامه روند بررسی بیمه گزار می تواند از منوی مشاهده نظر کارشناس، نظرات کارشناسی ثبت شده را مشاهده و در جریان روند پرونده قرار گیرد.

عدم نیاز حضور مقصر و غیر مقصر در شرکت

سامانه «چتر همراه» برای بیمه‌گزار امکانات خوبی را در نظر گرفته و بیمه‌گزار وارد سامانه شده و کارهای خود را انجام می دهد. خود فرد با عکس برداری از خودرو و وارد کردن اطلاعات اقدامات لازم را انجام و اطلاعات را ثبت خواهد کرد. در این سامانه اطلاعات به زیانده خودرو نیز ارسال خواهد شد و مقصر و غیرمقصر از خدمات این سامانه منتفع خواهند شد. نکته جالب‌تر این است که اپلیکیشن توان تعیین مقصر بودن یا نبودن را دارا بوده و قابل اطمینان است. در صورت اعتراض نیز اقدامات قابل ارزیابی مجدد است و کارشناس دیگری موضوع را پیگیری و در نهایت قضاوت خواهد کرد.

به گزارش اکونیوز،در این سامانه مستندات بصورت برخط جمع آوری شده و دسترسی به کارشناسان خبره با سرعت بالایی انجام خواهد شد. این طرح همچنین کاهش عوارض ترافیکی و ساماندهی و یکپارچه سازی ماده ۴۰ قانون بیمه و غیره را داراست.

 

2-ثبت درخواست بازدید اولیه برای صدور بیمه بدنه خودرو

یکی دیگر از امکانات پرکاربرد این اپلیکیشن، ثبت درخواست بازدید اولیه خودرو برای صدور بیمه نامه بدنه می باشد. در این بخش بیمه گزار پس از ورود اطلاعات شخصی، اطلاعات مربوط به خودروی خود را وارد نموده و سپس اقدام به ثبت تصاویر از خودرو براساس موراد درخواستی اپلیکیشن نماید. در نهایت مستندات و توضیحات برای بیمه پارسیان ارسال شده و نظر کارشناس نیز از صفحه ی لیست بازدید قابل مشاهده می باشد.

مشتریان و بیمه گزارانی که قصد خرید و یا تمدید بیمه نامه خود و یا استفاده از خدمات گسترده هوشمند را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت بیمه پارسیان به آدرس  www.parsianinsurance.ir، نسبت به دریافت اپلیکیشن چتر همراه پارسیان اقدام نموده و با سهولت به خدمات بیمه‌ای دسترسی داشته باشند.


برقراری ارتباط قوی با مشتریان

سامانه باشگاه مشتریان با هدف‌گذاری که شرکت انجام داده و پیگیری های انجام شده، ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کرده و رضایت بیمه‌گزاران و رفع مشکلات سامانه و اپلیکیشن را در اولویت کاری خود قرار داده است.

تمامی تلاش‌ بیمه پارسیان بر این است که با استفاده از این ساز وکارهای هوشمند و مبتنی بر فناوری فضایی، یک محیط کار مناسب برای کارکنان و یک شرکت مطلوب برای بیمه گزاران فراهم نماید.


توان رقابتی چتر همراه پارسیان چقدر است؟

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بیمه‌ای زیادی در دسترس کاربران هستند که سهم قابل توجهی از بازار را دارند، گرچه رقابت با رقبا و سهم‌خواهی از آنها در ابتدای کار کمی دشوار است اما محصول چتر همراه بیمه پارسیان نیز به تناسب خود حرف‌هایی برای گفتن دارد که می‌توان به رقابت با آنها بپردازد. تنها عملکرد و ارایه خدمات مطلوب می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند که این موضوع نیز با گذشت زمان مشخص می‌شود.

گفتنی است بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای کشور بوده که با سرمایه ۱.۲ هزار میلیارد تومانی در حال فعالیت است و تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برساند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ