وی با بیان اینکه ۲۹۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در کشور وجود دارد، گفت: در برنامه هفتم توسعه احکام خوبی در نظر گرفته شده که در صورت تصویب سازمان راهداری کشور را ارتقا خواهد داد و منابع پایدارتری را نصیب این سازمان میکند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان راهداری مرجع ترانزیت کشور است، ابراز داشت: شاهد در هم ریختگی در حوزه ترانزیت هستیم زیرا دستگاههای متعددی میگفتند مسئول هستند در حالی که مسئولیت بسیاری بر عهده راهداری بود اما با تصویب برنامه هفتم توسعه نظمی درترانزیت ایجاد خواهد شد.
بذرپاش با بیان تمهیدات لجستیکی در این برنامه بر عهده راه و شهرسازی گذاشته شده است، تصریح کرد: ایران سرزمین فرصتهای لجستیکی و ترانزیتی است و شبکه ترانزیتی و کریدور در ریل و راه به اندازه نفت در این کشور میتواند تولید ثروت کند و سرمایه و اثرات عظیمی را نصیب کشور و آیندگان خواهد کرد و از قضا قدرت سیاسیمان بالاتر خواهد رفت.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه