سپاه قم ۳۴ خانه اعتماد برای مقابله با آسیب‌های اعتیاد تشکیل داد

اقتصاد ایران: قم- معاون اجتماعی سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم از تشکیل ۳۴ خانه اعتماد برای مقابله با آسیب‌ های ناشی از مواد مخدر در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار مهدی علی بابایی بعد از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالان این عرصه در سالن کرامت استانداری قم اظهار داشت: ۳۴ خانه اعتماد را با حضور ۵۰ کنشگر تشکیل داده ایم که در قالب آن‌ها مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های آن انجام شود.

معاون اجتماعی سپاه قم با اشاره به تشکیل جلسات پیشگیری از اعتیاد در خانه‌های اعتماد گفت: ۱۰۰۰ کارگاه آموزشی در سال ۱۴۰۱ در این خانه‌ها برگزار شد و علاوه بر برگزاری کارگاه، مرکز مشاوره خانه اعتماد را نیز راه اندازی کردیم.

وی ابراز داشت: در صدد هستیم مرکز حمایتی و صیانتی بزرگی را برای مقابله با آسیب‌های اعتیاد راه اندازی کنیم.

معاون اجتماعی سپاه قم هم چنین کمک به خانواده معتادان در زمان به سر بردن معتاد در کمپ و افزایش جذب شبکه کشف معتادان متجاهر را از دیگر برنامه‌های سپاه جهت مقابله با اعتیاد ذکر کرد.

علی بابایی افزود: سپاه در زمینه پیشگیری، صیانت و درمان اعتیاد تلاش کرده موضوعات تخصصی دنبال شود و علیرغم پژوهش‌های موجود به صورت میدانی وارد عمل شدیم و در ۱۰ کمپ با ۲۰۰ معتاد برنامه پژوهشی خود را انجام دادیم و خروجی پژوهش این شد که مراکز خانه اعتماد شکل گیرد.

وی همچنین بازگشت به اعتیاد پس از ترک توسط معتادان به دلیل عدم پذیرش از سوی خانواده و اجتماع را از بزرگ‌ترین آسیب‌ها ذکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ