تسهیل پس‌انداز برای کودکان از طریق کارگزاری فارابی

اقتصاد ایران: کارگزاری فارابی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های خرد و ساخت پلی بین بازارسرمایه و بانک‌ها با همکاری گروه سها سرمایه، اقدامات سازنده‌ای برای رضایت بیشتر سهامداران خود طراحی و اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، میثم عرب آبادی مدیر عامل شرکت سها سرمایه هوشمند آینده از شرکت‌های زیر مجموعه گروه مالی فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد ایران گفت:  اتصال بازار بانکی و بازار سرمایه، یکی از دغدغه‌های اصلی بازار است.وی  افزود: پینوست محصولی است که با هدف رفع این مشکل متولد شد و حوزه اصلی آن سرمایه‌گذاری‌های خرد است.عرب‌آبادی تصریح کرد:  این طرح سرمایه‌گذاری‌های غیر مستقیم  را پوشش می‌دهد و با 17 بانک در این رابطه طرف قرار داد است. وی ادامه داد: با دسترسی که شرکت سها به حساب مشتری‌ها در بانک‌های طرف قرارداد و با تایید خود مشتری دارد، شرکت به نمایندگی از سهامدار پس‌انداز خودکار ایجاد کرده و می‌تواند مبلغ مشخصی را (با انتخاب مشتری) پس‌انداز کند.


بهترین سرمایه‌گذاری برای کودکان
مدیر عامل شرکت سها سرمایه هوشمند آینده با اشاره به استقبال والدین از این طرح اظهار داشت: این نوع سرمایه‌گذاری برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار بوده و طی یک سال گذشته نزدیک به 600 میلیون تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محصول دیگر این شرکت با نام نکسو گفت: نکسو واسطه اصلی اتصال بازار سرمایه و بانک‌ها است.وی افزود: یکی از دغدغه‌های سهامداران عدم توان برداشت پول در شرایط اضطرار بود. سهامدار برای برداشت پول خود حداقل دو روز باید صبر کند و مشکلی جدی بر سر راه سرمایه‌گذار بود. اما از طریق کارت نکسو و با ایجاد حساب دیجیتال در بانک پاسارگاد مشتری می‌تواند از طریق صندوق هدیه فارابی سریع‌تر به پول خود دسترسی داشته باشد و در لحظه برداشت داشته باشد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ