مقابل اسلوونی باید با برنامه ظاهر شد/ بازیکنان عجول بازی می‌کنند

اقتصاد ایران: کارشناس والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران باید با برنامه مقابل اسلوونی ظاهر شوند و از سرویس‌های خوب و دفاع عالی استفاده کنند.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل چین در هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: بازیکنان از ست دوم به بعد بازی قابل قبولی ارائه دادند و سبک متفاوتی داشتند. با سرویس‌های هدفمند و دفاع خوب از حریف امتیاز گرفتند. البته بازیکنان کمی استرس پیروزی برابر چین را داشتند و اگر این بازی را واگذار می‌کردند به لحاظ روحی شرایط بدی پیدا می‌کردند و جمع کردن این تیم برای مربیان هم کار سختی می‌شد.

جای دریافت‌کننده «شش دانگ» در زمین خالی است

وی افزود: اما خدا را شکر با تغییری که در ست دوم به وجود آمد و مرتضی شریفی جایگزین معنوی نژاد شد شرایط به خوبی پیش رفت. شریفی در این بازی عالی ظاهر شد و حتی به نظرم می‌تواند از ابتدای بازی در ترکیب تیم قرار بگیرد. غیبت یک بازیکن دریافت‌کننده شش دانگ در زمین مثل میلاد عبادی‌پور کاملاً حس می‌شود و بازیکنان ایران باید جای او را پر کنند، البته پوریا خانزاده بازیکن جوانی است که برای اولین بار در رده بزرگسالان به میدان می‌رود و نمی‌توان از او توقع یک بازیکن باتجربه را داشت، ولی با توجه به تجربه کمی که دارد، عالی ظاهر شده است، اگر برخی اوقات هم دچار اشتباه می‌شود به خاطر جوانی و کم‌تجربگی‌اش است.

معضل اصلی والیبال ایران نداشتن بازی تدارکاتی است

کارشناس والیبال کشورمان با بیان اینکه تیم به ترکیب اصلی رسیده است، تأکید کرد: البته نبود بازی‌های تدارکاتی تیم را دچار مشکل کرد به طوری که سرمربی تیم باید در مسابقات رسمی بازیکنان را بشناسند. این معضلات همیشه در والیبال ایران بوده است. پس از پایان لیگ و تا شروع مسابقات لیگ ملت‌ها حدوداً ۹۰ روز بازیکنان دور از مسابقه رسمی بودند. برخی بازیکنان لژیونر که مسابقاتشان دیرتر تمام شد به لحاظ آمادگی الان شرایط بهتری دارند. با این حال فکر می‌کنم پیروزی برابر چین نوید روزهای خوب برای والیبال ایران را می‌دهد.

مقابل اسلوونی باید با برنامه ظاهر شد/ بازیکنان عجول بازی می‌کنند

بازیکنان ایران باید مقابل اسلوونی با برنامه باشند

ترکاشوند در ادامه به آخرین بازی ایران مقابل اسلوونی در هفته نخست رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: اسلوونی جز تیم‌های خوبی است که با تیم‌های اروپایی مثل لهستان، فرانسه، ایتالیا و… مدام مسابقات می‌دهد و سبک بازی همدیگر را می‌شناسند. این تیم نوظهور در چند سال اخیر خیلی خوب رشد کرده و به شرایط ایده آل رسیده است. فکر می‌کنم برابر ایران چیزی برای از دست دادن ندارند. به همین خاطر با تمام قوا ظاهر می‌شوند تا امتیاز به دست بیاورند. بازیکنان ایران باید با برنامه مقابل اسلوونی ظاهر شوند و از سرویس‌های خوب و دفاع عالی استفاده کنند. اگر بازیکنان از سرویس‌های بلند استفاده کنند می‌توانند این تیم را شکست دهند. به نظرم بازیکنان ایرانی باید کمی با حوصله والیبال بازی کنند، در چند بازی اخیر گاهی وقت‌ها بازیکنان خیلی عجول بازی می‌کردند که این به ضرر آنها تمام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ