۳۳۷ طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در زمینه صنایع دستی حمایت شد

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۳۳۷ طرح صنایع دستی توسط مددجویان هنرمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر همزمان با روز ملی صنایع دستی با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی از سوی این نهاد به مددجویان باعث شده تا صنایع دستی حفظ و احیا شود، اظهار داشت: سال گذشته به ۳۳۷ طرح مددجویی در زمینه صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی، قلمزنی، میناکاری، نگارگری و …، اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات در دو بخش ایجاد و توسعه مشاغل به مددجویان اعطا می‌شود، ادامه داد: وام‌های کمیته امداد با دوره بازپرداخت ۷ ساله به مددجویان اعطا می‌شود که با هدف پایداری اشتغال، کارشناسان در بازه زمانی ۵ ساله بر طرح‌های مددجویی نظارت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با توجه به برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت از تولید محصولات مددجویان و ضرورت حمایت از بازار فروش تولیدات آنان، افزود: امسال نیز به منظور تسهیل در شرایط فروش محصولات مددجویان در فروشگاه‌های اینترنتی و سکوهای فروش مجازی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه این استان یکی از قطب‌های مهم صنایع دستی کشور است و ارائه آموزش اصولی و مفید به متقاضیان فعالیت در این عرصه به ویژه مددجویان تحت حمایت از الزامات این حوزه می‌باشد، گفت: در سال گذشته هزار و ۲۷۵ مددجوی تحت حمایت با معرفی به مراکز فنی و حرفه‌ای، همچنین آموزشگاه‌های آزاد و … در دوره‌های آموزش صنایع دستی شرکت کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ