رویکرد شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری است

اقتصاد ایران: اردبیل- شهردار اردبیل گفت: سیاست عمده و رویکرد اصلی شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری در سطح جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری صبح شنبه در نشست با رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: اردبیل به عنوان نگین گردشگری ایران در سال‌های اخیر با توسعه کمی و کیفی فضاهای گردشگری روبرو بوده و این امر سبب شده تا گردشگران بسیاری از این شهر دیدن کنند.

وی انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳ خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی می‌تواند اردبیل را در سطح جهانی و بین المللی معرفی و قابلیت‌های گردشگری آن را در جهان عرضه کند.

شهردار اردبیل با تأکید بر اهمیت ماندگاری گردشگران در این شهر سیاست‌های شهرداری را در راستای حمایت از صنعت گردشگری یادآور شد و بیان کرد: شهرداری اردبیل آمادگی دارد تا در پروژه‌های مرتبط با حوزه گردشگری مشارکتی جدی داشته باشد.

صفری با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه بزرگ گردشگری شورابیل خواستار حضور شرکت توسعه گردشگری ایران در این پروژه شد.

در این دیدار رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران نیز اظهار کرد: وظیفه جدید شرکت توسعه گردشگری ایران تسهیل گری و تسریع پروژه‌های استانی از طریق شرکت‌های استانی زیرمجموعه این شرکت است.

مسعود پناهی افزود: با توجه به قرار گرفتن هتل لاله سرعین و مجتمع آب‌درمانی سبلان در استان اردبیل این استان از جایگاه خاصی نزد شرکت توسعه گردشگری ایران برخوردار است، ضمن آن‌که شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل نیز از فعال‌ترین شرکت‌های استانی ماست.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل آمادگی همکاری با شهرداری اردبیل در خصوص بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری را داراست، تصریح کرد: هم‌افزایی این دو مجموعه که در قالب امضای یک تفاهم‌نامه همکاری محقق خواهد شد، می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش گردشگری در شهر اردبیل کمک کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: مبادله بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری شهر اردبیل از اهداف این تفاهم‌نامه است.

پناهی با تأکید بر اهمیت رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو» و نگاه ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: این شرکت در رویدادهای مرتبط، بازارچه‌ها، نمایشگاه‌ها و… با شهرداری اردبیل همکاری می‌کند.

وی در پایان از آمادگی شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل برای همکاری در راه‌اندازی کمپینگ‌های گردشگری در شهر اردبیل خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ