عاملان قتل ۲ خانم در رشت دستگیر شدند

اقتصاد ایران: رشت - رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتلان و اعتراف به قتل ۲ نفر در رشت خبر داد و گفت: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا حدادی ظهر شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده فقدان خانمی جوان به پلیس آگاهی استان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در جامعه افزود: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند، ادامه داد: با هماهنگی قضائی این ۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه مأموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات مواجهه کردند اضافه کرد: قاتل پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک خانم ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

سرهنگ حدادی افزود: پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آنها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

وی از همدستی متهم خانم با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان داشت: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بر لزوم رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی توسط بانوان به منظور پیشگیری از سو استفاده افراد سودجو تاکید کرد و گفت: نقش تأثیرگذار شهروندان در تعامل و همکاری با پلیس برای برخورد با مجرمان اشاره و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ