افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت

اقتصاد ایران: در ادامه با ویژگی های طراحی سایت خوب آشنا می شوید و درباره اینکه چرا باید روی طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید صحبت خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر صاحب کسب و کار هستید. وب سایت شما یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که شما برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و بازدیدکنندگان بهتر در اختیار دارید. بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا حتی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می‌کند؟

در حال حاضر با وجود تعداد زیاد شرکت طراحی سایت در تهران، که خدمات طراحی وب سایت را ارائه می‌دهند انتخاب شرکتی که بخواهد بهترین خدمات را برای کسب و کار شما ارائه دهد بسیار سخت خواهد بود.

در این مقاله با ویژگی‌های طراحی سایت خوب آشنا می‌شوید و در مورد اینکه چرا باید روی طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید و چطور در سال‌های آتی این طراحی سایت برای کسب و کار شما مؤثر خواهد بود، صحبت می‌کنیم.

طراحی بصری وب سایت

انسان‌ها موجودات تصویرگرای هستند و استفاده از گرافیک عالی، رنگ‌ها و فونت‌ها راه خوبی برای جذاب‌تر کردن وب سایت شماست. وب سایت در عرض یک دهم ثانیه می‌تواند بازدید کننده و مشتری احتمالی شما را تحت تأثیر قرار دهد. در واقع هدف طراحی بصری ایجاد جذابیت و قابلیت زیبایی شناختی در طراحی سایت است که شرکت طراحی سایت از طریق تصاویر، تایپوگرافی، فضا، چیدمان و رنگ مناسب یک وب سایت را خلق می‌کنند.

ناوبری در طراحی سایت

وب سایت باید به راحتی قابل ناوبری و آیتم‌های منو بایستی به راحتی در هر صفحه قابل دسترسی باشد. کاربر بایستی دقیقاً بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد کاملاً دسترسی داشته باشد. نقشه یا مپ سایت ایده بسیار خوبی است که در صورت نیاز می‌تواند از آن بهره برد. این امر ابتدایی به نظر می‌رسد اما بیشتر وب سایت‌ها را می‌توان در این زمینه بهبود بخشید.

طراحی سایت کاربرپسند (user friendly)

وب سایت کاربرپسند صفحه‌ای حرفه‌ای است که هر کاربری برحسب نیازی که دارد می‌تواند به راحتی با امکان ناوبری و بارگذاری سریع از وب سایت شما بازدید کند. شرکت طراحی سایت باید بداند قابلیت کاربرپسند برای موفقیت هر وب سایتی حیاتی است که نباید نادیده گرفته شود. همین قابلیت خوب می‌تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد و شانس موفقیت شما را در فروش و درآمد حاصل از کسب و کار را افزایش دهد.

محتوای وب سایت

محتوای وب به محتوای متنی، شنیداری یا بصری ارائه شده در یک وب سایت اشاره دارد.محتوا بخش اصلی و خلاقانه یک وب سایت بحساب می‌آید که نه فقط نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجوی گوگل دارد. بلکه دلیلی است که اکثر بازدیدکنندگان در وهله ی اول در جستجوی وب سایت شما هستند.

خدمات سئو سایت

افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت

سئو مهمترین و به صرفه‌ترین مجرای بازاریابی برای وب سایت است که علاوه بر افزایش بازدید به فروش نیز منتهی می‌شود.به طور متوسط ۴۵ درصد از آمار بازدید سایت های فروشگاهی در دنیا از طریق جستجوی کاربران در گوگل محقق می‌شود و نزدیک به ۴۰ درصد از فروش ماهانه از همین طریق انجام می‌گیرد. به همین دلیل انجام خدمات سئو سایت باعث افزایش بازدید و مخاطبان سایت می‌شود که می‌تواند بسته به اهداف گوناگونی همچون فروش، ارائه خدمات، برندسازی و … باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)

به این فکر کنید که چند وقت یکبار محتوای یک سایت را در موبایل خود چک کرده اید، مطمئناً همه ما به وب سایتی رسیدیم که مجبور شدیم اسکرول کنیم تا محتوای صفحه خوانا شوند و برای خوانا شدن محتوا، خودمان را تحت فشار گذاشتیم در واقع این کار مثل یه سردرد بد موقع است.

آمارها حاکی از آن است که ۸۵ درصد از بزرگسالان براین باورند که یک وب سایت باید در تلفن همراهشان به اندازه کیفیت روی دسکتاپ خوب به نظر برسد. باید اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش با عرض پیکسل دستگاه‌ها تنظیم شود که بتوانید وب سایت را در آن مشاهده کنید حال چه دسکتاپ، تلفن هوشمند یا آیپد همیشه قبل از شروع به کار، دقت کنید که وب سایت شما برای موبایل ریسپانسیو باشد.

دعوت به اقدام (Call to Action)

هدف شما از ساخت وب سایت چیست؟ اگر شما می‌خواهید یک برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنید، ولی اگر همچنان انتظار دارید که آنها اقدام کنند! خب، برای انجام این کار، باید به آنها یادآوری کنید و دعوت به اقدام (CTA)در واقع انجام این کار را برای آنها آسان کنید که شامل دکمه‌های دانلود، ادامه مطلب، تماس به ما و غیره هستند که در سراسر وب سایت قابل مشاهده هستند.

سرعت لود سایت

انتظار طولانی برای بارگذاری یک وب سایت باعث از دست رفتن بازدیدکنندگان می‌شود.تقریباً نیمی از بازدید کنندگان انتظار دارند سایتی در ۲ ثانیه یا کمتر بارگیری شود.هر چقدر سرعت بارگذاری صفحه سریع‌تر باشد، احتمال افزایش و بهبود نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار بیشتر می‌شود.یک تحقیق و بررسی نشان داده که هر ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری سایت ،۲۵% نرخ تبدیل را کاهش می‌دهد.

نرخ کلیک وب سایت

وب سایت شما می‌تواند مهم‌ترین عامل برای جذب مشتری در کسب و کار شما باشد که از طریق آگاهی رسانی از تمام خدماتی که در وب سایت ارائه می‌دهید.به روشی آسان و لذت بخش، می‌توانید نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید که به سودآوری برسید.

نرخ تبدیل نشان دهنده درصد کاربرانی است که اقداماتی را انجام داده اند که برای کسب و کار شما سودآور است. این نشان می‌دهد که آیا وب سایت شما با تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران به خوبی کار می‌کند. یا اینکه به آنها اجازه می‌دهد بدون خرید یا اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود از آنجا حذف کنند.

زمان بندی چرخشی

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که مشتری از شرکت طراحی سایت می‌پرسند این است: "چقدر طول می‌کشد تا یک وب سایت طراحی و راه اندازی شود؟ " البته، پاسخ به این سوال بطور قابل ملاحظه‌ی می‌تواند بر حسب اندازه و پیچیدگی پروژه متفاوت باشد.

در هر صورت، قبل از شروع پروژه برای برنامه نویس ها تعیین اهداف و پیروی از یک جدول زمانی مهم است، زیرا این کار تیم را متمرکز و برنامه‌ریزی را تسهیل می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که نتایج نهایی به موقع ارائه می‌شوند. جدول زمانی پروژه وب سایت باید مهم‌ترین معیارها را که نشان دهنده مراحل اصلی طراحی سایت هستند را فهرست کند که به هر مرحله از پروژه باید مدت زمان مشخصی داده شود.

افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت

برای طراحی سایتی که شما را از رقیبانتان جلو بیندازد باید با شرکتی که متخصص این کار است همکاری کنید. شرکت طراحی سایت آرماناوب به آدرس(https://armanaweb.com)با سابقه چند ساله و درخشان با طراحی انواع سایت‌ها می‌تواند به شما کمک کند. برای مشاوره رایگان و قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی و خدمات سئو سایت با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ