تحقق اهداف در شعبه مرکزی بیمه رازی/ تاکید بر پنج چرخش استراتژیک راز رضایت مشتریان بزرگ

اقتصاد ایران: مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی از تحقق اهداف تعیین شده برای این شعبه خبر داد و گفت: با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی، رضایت حداکثری مشتریان بزرگ جلب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، محمد صادق رضوی- مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی که مهمان شصت و سومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، گفت: شعبه مرکزی بیمه رازی با تاکید بر ارائه خدمات به‌روز در سال 1402 هدف پرتفوی 2 هزار میلیارد تومانی را پیش روی خود می‌بیند و تا به امروز هدف ابلاغی را محقق کرده است.

او در ادامه بیان کرد: شعبه مرکزی در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان بزرگ و خاص راه اندازی می‌شود که در بیمه رازی این موضوع با جدیت بسیار مهمی پیگیری می‌شود و عمده مشتریان بزرگ شرکت بیمه رازی به صورت مستقیم از شعبه مرکزی خدمات به‌روز دریافت می‌کنند.

مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی با تاکید بر اینکه در کنار شعبه مرکزی، شعبه تخصصی آراز در دل ستاد بیمه رازی راه اندازی شده تا به مشتریان بزرگی که در سال 1401به جمع خانواده بیمه رازی پیوسته‌اند، خدمات رسانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: در سال 1401اهداف تعیین شده شعبه مرکزی که مهم‌ترین ‌آن‌ها ارائه خدمات به‌روز و به‌لحظه به مشتریان بوده محقق شده و همچنین بودجه ابلاغی به صورت کامل محقق شده است.

رضوی یادآور شد: با توجه به اجرای پنج چرخش استراتژیک در انتهای سال 1401، رضایت حداکثری مشتریان جلب شد و برخی از مشتریان بزرگ علاقمند به تمدید قرارداد با بیمه رازی بودند، اما بیمه رازی با تاکید بر اصول خود و توجه ویژه به ذینفعان برخی از قراردادها را تمدید نکرد.

او از بررسی بیش از 50 هزار پرونده خسارت در شعبه مرکزی خبر داد و گفت: 232 میلیارد تومان خسارت با نسبت خسارت 25 درصد از سوی شعبه مرکزی بیمه رازی پرداخت شده است.

رضوی در ادامه مهم‌ترین هدف شعبه مرکزی در سال 1402 را ارائه خدمات دانست و یادآور شد: در اولین روز سال 1402 شعبه مرکزی به صدور بیمه نامه پرداخت و اولین بیمه نامه سال 1402 این شعبه، بیمه نامه کشتی بوده است.

مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی افزود: بودجه ابلاغی این شعبه بیش از 2 هزار میلیارد تومان است که در حدود یک چهارم بودجه کل شرکت را تشکیل می‌دهد که با توجه به بخش‌های مختلف بودجه ابلاغی، شعبه بر رشته‌های انرژی، مهندسی، آتش‌سوزی و عمر توجه و تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت.

او تصریح کرد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که شعبه مرکزی بیمه رازی تا نیمه خرداد بودجه ابلاغی خود را متناسب با مدت زمان مدنظر محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 3 برابری به ثبت رسیده است.

رضوی با اشاره به امضا قرارداد ارائه خدمات به خانواده بنیاد شهید که در راستای تاکید بر مسئولیت اجتماعی شرکت است، تاکید کرد: با امضا قراداد همکاری با بنیاد شهید، خدمات به‌روز و ویژه‌ای به خانواده شهدا و جانبازان ارائه شده و بر خود می‌بالیم که خانواده شهدا بیمه رازی را انتخاب کردند.

مدیر شعبه مرکزی بیمه رازی، در پاسخ به این سوال مبنی بر آنکه در راستای تحقق اهداف باید 1833 نماینده جدید جذب شود، چه تعداد نماینده از سوی شعبه مرکزی باید جذب شود، بیان کرد: شعبه مرکزی در سال 1402 باید 70 نماینده جدید را جذب کند که در راستای دستیابی به اهداف، اقدامات موثری در فضای مجازی صورت گرفته است.

او در انتها خاطرنشان کرد: بیمه گذاران بزرگی همچون وزارت ورزش، ثبت احوال، هواپیمایی ماهان، هتل هما، خودروسازان بزرگ ایران‌خودرو و سایپا به صورت مستقیم از شعبه مرکزی بیمه رازی خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ