کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

محور چالوس و هراز تا اطلاع بعدی مسدود است

اقتصاد ایران: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را برای امروز شنبه ۲۰ خردادماه توضیح داد و در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد روان در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد و ضمناً محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

معصومی افزود: در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان گزارش شده است و محورهای شمالی نیز فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را شرح داد و گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده حصارک و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهریار اعلام می‌شود.

وی همچنین محدودیت تردد با تغییر مسیر را اعلام کرد و خاطر نشان کرد: محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین آزاد راه تهران شمال انجام می‌شود.

همچنین محور هراز محدوده تونل مشاء تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امامزاده هاشم (گردنه امامزاده هاشم) انجام می‌شود.

به گفته معصومی محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

شایان ذکر است محور مسدود شریانی نیز محور کوهبنان - دشتخاک، محور مسدود غیرشریانی گیلانغرب  سومار و محور دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند اعلام شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ