ایران خودرو اعلام کرد؛

۲۰۷ با موتور TU۳ مطابق با الزامات استانداردی است

اقتصاد ایران: گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  در پی درج مطالبی درخصوص ویژگی های محصول پژو 207 با موتور TU3 در رسانه ها، ایران خودرو عنوان کرده، به دلیل  محبوبیت خودرو پژو 207، مقرر شد این محصول با موتور TU3 به عنوان محصول پایه در خانواده محصولات پژو 207 تعریف و به بازار عرضه شود.

براساس این گزارش، این محصول دارای امکاناتی نظیر سیستم های تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ترمز جلو دیسکی، چراغ های روز (دی لایت)، سیستم کنترل صوتی روی غربیلک فرمان و آیینه های برقی است.

این خودروساز، با اشاره به مزایای بهره برداری از موتور TU3 بر روی محصولات تولیدی از جمله محصول پژو 207 تاکید کرده، در زمینه مصرف سوخت، این موتور کم مصرف ترین موتور خانواده ایران خودرو است و استفاده از این موتور این امکان را می دهد تا طیفی از محصولات با تنوع قوای محرکه در سبد محصولات تولیدی این شرکت  قرار گیرد.

شرکت های خودروساز در دنیا به منظور پاسخ به تقاضای مشتریان، عموما طیف متنوعی از موتورها را متناسب با کلاس ابعادی بر روی یک محصول کالیبره و به بازار عرضه می کنند، با این رویکرد، شرکت پژو نیز طیف متنوعی از موتورها با حجم متفاوت را بر روی خانواده محصولات خود، تولید و به بازار عرضه کرده است.

در همین راستا شرکت ایران خودرو نیز با هدف پوشش طیف گسترده تری از مشتریان، خودروی پرطرفدار و پرتقاضای 207 را با موتور TU3 به عنوان یک خودرو کم مصرف تر در سبد محصولات تولیدی خود عرضه کرده است.

موتور TU3 کم حجم ترین موتور ایران خودرو به شمار می رود و با وجود حجم پایین، راندمان مطلوبی دارد.

ایران خودرو تاکید کرده، این محصول یکی از خودروهای جدید تولیدی این خودروساز است که قاعدتا قیمت آن متناسب با تغییرات قیمتی برخی نهاده های تولید تعیین شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ