ناهید کیانی به نشان نقره دست پیدا کرد

اقتصاد ایران: بانوی تکواندو ایران در مبارزه پایانی رقابتهای گرندپری رم نتیجه را به رقیب عنوان دار خود از بریتانیا واگذار کرد و نقره گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان روز نخست از رقابتهای رقابت‌های گرندپری رم تیم ملی کشورمان توسط ناهید کیانی موفق به کسب یک مدال نقره شد. ابوالفضل عباسی، علیرضا نادعلیان و متین رضایی سه عضو دیگر تیم ملی کشورمان بودند که از دور مسابقات خارج شدند.

ناهید کیانی ملی پوش وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان که یکشنبه گذشته موفق به کسب مدال طلای قهرمانی جهان در شهر باکو آذربایجان شده بود، در مبارزه پایانی وزن ۵۷- کیلوگرم برابر «جید جونز» نفر چهارم رنکینگ المپیک، دارنده دو طلای المپیک، طلا ونقره و دو برنز جهان از بریتانیا قرار گرفت و در ۲ بر یک بازنده شد و به نشان نقره دست پیدا کرد.

وی با برتری مقابل «فاناپا هارنسوجین» از تایلند، «ندا لعرج» از مراکش، «چیالینگ لو» نماینده چین تایپه و «کیم» از کره جنوبی را شکست داده و به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

فردا شنبه در روز دوم این مسابقات مسابقات اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم بانوان و ۵۸- کیلوگرم آقایان برگزار می‌شود که «سیده نرگس میرنوراللهی، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم)، ابوالفضل زندی و مهدی حاجی موسائی (۵۸- کیلوگرم)» نمایندگان ایران خواهند بود.

هدایت تیم ملی در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است؛ مسعود حجی زواره نیز مربی خواهد بود. در گروه بانوان مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی مربی هستند. همچنین دکتر رهبری به عنوان پزشک تیم را یاری می‌کند.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب کسب مدال طلا، نقره و برنز ۶۰، ۳۶ و ۲۱.۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ