حمله به کارشناس اورژانس در محله ستارخان

اقتصاد ایران: سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از ضرب و شتم نیروی اورژانس در محله ستارخان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل توکلی اظهار کرد: حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح جمعه گزارشی مبنی بر حال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد. بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه در خیابان صالحیان در ستارخان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: یکی از کارشناسان اورژانس به فوریت راهی منزل شهروند مددجو می‌شود، کارشناس دیگر نیز مشغول پارک آمبولانس در جای مناسب می‌شود تا پس از آن با تجهیزات تکمیلی بر بالین مددجو حاضر شود. متأسفانه در این هنگام پسر جوانی که سرنشین خودروی تیبا بود بدون توجه به اینکه اقدامش می‌تواند بر مرگ و زندگی شهروند نیازمند اثرگذار باشد مانع از رسیدن این کارشناس به بالین شهروند مددجو می‌شود.

توکلی گفت: این پسر جوان با بهانه‌های واهی مانند اینکه چرا آمبولانس بدون پلاک است؟!! در اینجا برای چه کاری آمده‌اید؟ و…، با کارشناس درگیری فیزیکی پیدا می‌کند و منجر به جراحت شدید او از ناحیه ابرو می‌شود.

وی با بیان اینکه در نهایت درگیری با حضور اهالی محل و عوامل انتظامی خاتمه می‌یابد و پسر جوان از محل متواری شد، افزود: هم‌اکنون کارشناس حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.

توکلی با اشاره به تردد آمبولانس‌های بدون پلاک در سطح شهر، گفت: این موضوع به صورت جدی تا حصول نتیجه در حال پیگیری است.

وی توضیح داد: متأسفانه به دلایل گوناگون مانند عمر بالای آمبولانس‌ها و عواملی که مرتبط با زمان خرید آنها است تا به امروز پلاک گذاری به تأخیر افتاده اما تمامی این آمبولانس‌ها دارای کدینگ و آرم و نشانه‌های اورژانس ۱۱۵ هستند و هیچ دلیلی، توجیه کننده تعدی به همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی نیست.

سرپرست مرکز اورژانس استان تهران با هشدار به کسانی که به واسطه رفتارهای هنجار شکنانه و خلاف عرف و قانون، منجر به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس و آسیب آنها می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ