برخی رفتارهای نسنجیده برای نظام ایجاد چالش کرده است

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه برخی رفتارهای نسنجیده منجر به ایجاد چالش برای نظام می‌شود، گفت: همگان باید به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه پیامبر اکرم (ص) استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان با بیان اینکه قرارگاه پیامبر اکرم (ص) استان با هدف ایجاد انسجام و هم‌افزایی در بین بخش‌های مرتبط با مسجد تشکیل شده است، بیان کرد: گاهی مشاهده می‌کنیم برخی ارکان این قرارگاه از هماهنگی لازم برای پیشبرد برنامه‌ها برخوردار نیستند لذا همه ارکان قرارگاه پیامبر اکرم (ص) باید بدانند کار آنها در کنار سایر ارکان معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

وی هدفمندسازی جلسات قرارگاه پیامبر اکرم (ص) را ضروری دانست و گفت: این قرارگاه در موضوعات مختلف نظیر مبارزه با بیماری کرونا و یاری رسانی به نیازمندان، کارنامه درخشانی بر جا گذاشته که این امر قابل تقدیر است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه متأسفانه برخی معضلات و مشکلات تاکنون در این قرارگاه مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: در طرحی که هم اکنون در حال مطالعه و بررسی قرار دارد مدیریت مساجد به طور یکپارچه و منظم ساماندهی خواهد شد تا برخی اختلاف نظرها در نحوه مدیریت مساجد کاهش یابد.

مطیعی با تاکید بر اینکه امامان جمعه شهرستان‌ها و شهرها محور اصلی مدیریت مساجد هستند، تصریح کرد: همه ارکان قرارگاه پیامبر اکرم (ص) باید از ظرفیت یکدیگر برای پیاده سازی منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره بگیرند، همچنین کادرسازی و آموزش ائمه جماعات مساجد امری مهم و دارای اولویت است لذا باید برای افزایش مهارت‌های ارتباطی و تبلیغی ائمه جماعات استان بیش از پیش برنامه ریزی و اقدام کرد.

وی با تاکید بر تبعیت محض ارکان قرارگاه پیامبر اکرم (ص) از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اینکه نیروهای انقلاب اسلامی باید وحدت داشته باشند حرف درستی است که همواره باید مدنظر قرار داشته باشد اما در موضوعات اجتماعی و سیاسی نظیر موضوع عفاف و حجاب، همگان باید به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه نمایند.

مطیعی با ابراز تأسف از برخی رفتارهای نسنجیده که منجر به ایجاد چالش برای نظام می‌شود، گفت: ارکان مساجد باید به ابعاد مختلف اقدامات خود در بخش‌های گوناگون توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اینکه موفقیت قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به موفقیت شورای فرهنگی عمومی در سطوح مختلف بستگی دارد، اظهار کرد: طرح مباحث گوناگون فرهنگی و بررسی آنها در شورای فرهنگ عمومی ارزشمند، مفید و ضروری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ