آب‌گرفتگی ۸۵ منزل مسکونی در اصفهان تخلیه شد

اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آبگرفتگی ۸۵ منزل مسکونی و اسکان اضطراری ۲۷۰ مسافر خبرداد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق درگیر با حوادث جوی عصر امروز، اظهار داشت: عوامل امدادی تا فردا بعد از ظهر برای پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از وزش تند باد و بارش‌های ناگهانی باران آماده باش هستند.

وی ادامه داد: طی امروز ۱۲۰ تیم امدادی متشکل از مدیریت بحران، فرمانداری‌ها، جمعیت هلال احمر، امور منابع آب، راهداری، پلیس راه و راهور، نیروی انتظامی، اورژانس و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای کمک رسانی در حوادث رخداده ناشی از بارش‌های باران و تگرگ، وزش طوفان و خیزش کانون‌های گردو غبار در شهرستان‌های اردستان، کوهپایه، نائین، اصفهان، برخوار، هرند و ورزنه خدمات امدادی ارائه کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آب از ۸۵ منزل مسکونی و اسکان اضطراری ۲۷۰ نفر مسافر در مساجد و حسینیه‌ها خبرداد و افزود: تعدادی از مسیل‌ها بازگشایی و گل و لای معابر تخلیه شده است.

شیشه فروش با اشاره به اینکه محدودیت تردد موقت در محورهای تحت تأثیر سیل از جمله جاده اصفهان به کوهپایه و نیز جاده نائین به اردستان اعمال شده بود که هم اینک این مسیرها بازگشایی شده است، اضافه کرد: ۲۲۰ نفر از رانندگان و افراد در معرض سیل نیز عصر امروز توسط عوامل امدادی نجات یافتند.

وی به تخلیه بموقع اماکن مسکونی روستایی در معرض خطر سیل اشاره و خاطرنشان کرد: به عشایر منطقه امین اباد شهرضا کمک رسانی شده و تأمین نیازهای اولیه امدادی برای حادثه دیدگان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام ماشین الات امدادی و راهسازی برای رفع خطر و پاکسازی مناطق تحت تأثیر طوفان و کنترل حوادث ناشی از سقوط اشجار خبرداد.

شیشه فروش افزود: مقرر شد فردا تیم‌های ارزیاب خسارات از هلال احمر، بنیاد مسکن، اداره راهداری، جهاد کشاورزی وو شرکت برق نسبت به ارزیابی خسارات و پیگیری بازسازی آسیب‌ها و رفع خطر از مناطق اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ابراز داشت: لازم است جمعیت هلال احمر در جهت تأمین اقلام امدادی خسارت دیدگان اقدام و شرکت آب منطقه‌ای و اداره منابع طبیعی نسبت به بررسی علل بروز خسارات و پیگیری اجرای طرح‌های پیشگیرانه از سیل اقدام کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: از چند روز پیش بصورت مداوم هشدارهای ایمنی به دستگاه‌های امدادی در خصوص آمادگی در برابر حوادث ابلاغ و اطلاع رسانی شده بود و امروز در اثر حوادث سیل و مخاطرات جوی خساراتی به بخش‌های کشاورزی، اماکن مسکونی، راه‌ها، پل‌ها، تأسیسات شهری و روستایی، معابر بخش دام و طیور و زنبور عسل شبکه‌های برق و آب وارد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ