قم پایلوت طرح عضو گیری پاورلیفتینگ خواهد شد

اقتصاد ایران: قم- رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ از انتخاب قم به عنوان پایلوت طرح عضو گیری پاورلیفتینگ کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید سلطانی رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ ظهر پنجشنبه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان قم با مدیر کل این اداره دیدار و گفت گو کرد.

ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این دیدار، حضور ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح جهانی و آسیایی را مهم و با ارزش برشمرد و گفت: ما می‌بایست در حوزه ورزش تخصصی و با رویکرد رشد و توسعه برنامه ریزی لازم و فعالیت کنیم و از ورود به مسائل حاشیه‌ای در زمینه این ورزش جلوگیری کنیم.

رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ نیز در این دیدار با اشاره به سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص این ورزش عنوان کرد: این ورزش از جمله رشته‌های است که گستردگی مخاطب دارد و مدیریت این هیئت واقعاً کار سختی است که خوشبختانه تلخابی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با ابتکار عمل و سوابق مدیریتی و ورزشی، برنامه ریزی و فعالیت‌های خوبی در سطح استان انجام داده است.

فرشید سلطانی افزود: تلخابی عاشقانه و با امید در این ورزش قدم بر می‌دارد و تلاش وی برای گسترش ورزش پاورلیفتینگ در استان قم ستودنی است.

وی اذعان کرد: عملکرد فدراسیون و هیئت‌های استانی در ورزش بدنسازی و پرورش اندام باید به سوی عضو گیری برود تا بتوان با یک بررسی کلی و تخصصی استعدادیابی و استعداد پروری صورت گیرد چرا که رویکرد فدراسیون‌های برجسته در دنیا هم‌اکنون این روش می‌باشد.

مجید تلخابی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم در این دیدار اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و در راستای ایجاد فضای حرفه ای در ورزش پاورلیفتینگ، استان قم به صورت پایلوت طرح عضو گیری در ورزش پاورلیفتینگ را آغاز خواهد کرد و امیدواریم در این طرح به موفقیت برسیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ