آذربایجان شرقی در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را دارد

اقتصاد ایران: تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: آذربایجان‌شرقی شش سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی، ظهر پنجشنبه در جمع مسئولان و نخبگان فرهنگی و اقتصادی شهرستان هریس، اظهار کرد: در سفر به شهرستان هریس توفیقی برای خدمت رسانی فراهم شده است که امیدواریم در طول خدمت مفید واقع شویم و نزد خداوند و خلق خدا رو سفید باشیم و سهمی در آبادانی کشور داشته باشیم.

وی افزود: روحیه‌ی مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت و برابری، جزو رویکردهای اصلی دولت بوده و در این زمینه تلاش می‌کنیم مردم به آسایش برسند، با همکاری عمومی می‌توانیم تورم را مهار و امید آفرینی کنیم.

سجادی، در رابطه با فعالیت‌های این وزارت خانه در حوزه جوانان اظهار کرد: گزارش‌هایی در خصوص برنامه‌های مربوط به جوانان آماده شده و به زودی اطلاع رسانی می‌شود، در ابتدای شروع فعالیتم در وزارتخانه ۳۵۰۰ سمن در کشور وجود داشت که این تعداد در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن به ۵۰۰۰ سمن افزایش پیدا کرده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی شش سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به مدال آوری تعدادی از ورزشکاران آذربایجان شرقی در المپیک برخی شهرهای این استان قطب ورزش کشور شده‌اند.

وی همچنین در خصوص حوزه اشتغال تصریح کرد: احیای برخی از ورزش‌ها می‌تواند اشتغال آفرین باشد که رئیس جمهوری به آن تاکید ویژه دارند و به استانداران نیز ابلاغ نیز ابلاغ شده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به وجود ۲ هزار مکان ورزشی در کشور، خاطرنشان کرد: تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است و افراد مَشغول در آن شاغل محسوب می‌شوند. اگر جوانان مهارت ورزشی یاد بگیرند می‌توانند در خود ورزش شاغل شوند.

سجادی در پایان با اشاره به وجود ۲۳۵ رشته ورزشی در کشور، گفت: به این تعداد قانع نیستیم و باید خود را به تعدادهای استاندارد دنیا برسانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ