در نمایشگاه فاینکس 15 رقم خورد؛

رونمایی از 2 محصول جدید کارگزاری فارابی

اقتصاد ایران: کارگزاری فارابی در راستای توسعه خدمات‌ خود در دومین روز نمایشگاه بزرگ صنعت مالی کشور (فاینکس 15) از 2 محصول «سامانه معاملاتی هلیوم » و «کارت نکسو» به عنوان کامل ترین کارت بانکی با امکانات سرمایه‌گذاری و برداشت آنی رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،کارگزاری فارابی در راستای توسعه خدمات‌ خود در نمایشگاه بزرگ صنعت مالی کشور (فاینکس 15) از دو محصول جدید خود یعنی «کارت سرمایه گذاری نکسو» و «سامانه معاملاتی هلیوم» رونمایی کرد.

 کارت نکسو؛ کامل‌ترین کارت بانکی با امکانات سرمایه‌گذاری

نکسو به‌عنوان یک کارت بانکی که مشترکا توسط گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد راه‌اندازی شده است، می‌تواند به‌عنوان کامل‌ترین کارت بانکی با امکانات سرمایه‌گذاری به‌شمار برود. این کارت، حساب بورسی سرمایه‌گذاران (مانند سرمایه‌گذاری آن‌ها در صندوق هدیه فارابی) را به حساب‌های بانکی وصل کرده و امکان برداشت فوری وجه از حساب‌های بورسی را فراهم می‌کند. با استفاده از این کارت، سرمایه‌گذاران می‌توانند سود روزشمار ۲۳ تا ۲۴ درصدی دریافت کنند!


رونمایی از سامانه معاملاتی هلیوم کارگزاری فارابی

در ادامه رویدادهای گروه فارابی در فاینکس ۱۵، از سامانه معاملاتی هلیوم نیز طی مراسمی رونمایی شد. امیر حسین یافتیان، مدیر محصول سامانه معاملات کارگزاری فارابی،در رابطه با این سامانه گفت: سامانه معاملات هلیوم یکی از پروژه های معرفی شده در این نمایشگاه است که برای مانیتور، لپ‌تاپ یا پی سی‌های بزرگ استفاده می‌شود.
سامانه معاملات «فارابیکسو نکست» که نسخه موبایل سامانه معاملات آنلاین «فارابیکسو» به‌شمار می‌رود، سال گذشته توسط این گروه مالی رونمایی شد. فارابیکسو نکست، این امکان را فراهم کرده که کاربران از هر نقطه‌ای که هستند به سامانه معاملات آنلاین دسترسی داشته بتوانند به‌سادگی  و با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهند. لازم به ذکر است این سامانه معاملاتی امکانات قابل توجهی دارد که نیاز کاربران را به بررسی و جستجو در سایر سایت‌ها و سامانه‌ها کاهش می‌دهد. این موضوع نیز به نوبه خود سرعت معاملات افراد را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

یافتیان تصریح کرد: هدف ارائه این محصول جدید یعنی فارابیکسو هلیوم نیز به همین شکل است. وی ادامه داد: طی نظر سنجی و مصاحبه‌هایی که با کاربران داشتیم، عمده مشکلات کاربران در استفاده از سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو ارزیابی و همین امر منجر به اصلاح و کاربردی تر کردن سامانه شد.

وی ادامه داد: در سامانه هلیوم نیز همین امر برای کاربرانی که از دسکتاپ برای امور مربوط به بازار سرمایه و ترید استفاده می کنند اتفاق افتاده و سامانه معاملاتی مطابق با نیاز کاربران بر روی دسکتاپ طراحی شد.

وی با اشاره به اهمیت ساده سازی پلتفرم های حوزه بازار سرمایه گفت: بیشتر افراد فکر می کنند سامانه معاملات باید قابلیت‌های زیادی داشته باشد در حالی که اصل بر ساده سازی و کم کردن حجم داده است.

مدیر محصول سامانه معاملات فارابیکسو نکست ادامه داد: در سامانه هلیوم از این اصل برای رفع دغدغه کاربر پیروی شده است. یکی از نیازهای اصلی کاربران داشتن سرعت در دریافت و ارسال سفارشات بود. از این رو سعی بر طراحی پلتفرمی شد که اطلاعاتی جامع و مفید را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار دهد.
وی در پایان تصریح کرد: شعار هلیوم «سبک، سریع و به روز » است. در استفاده از سامانه هلیوم شما با هر سخت افزار خاصی وارد سایت شوید می توانید به راحتی از این سامانه استفاده کنید.

لازم به‌ذکر است، به تازگی محصول دیگری به نام «کارت هدیه سرمایه‌گذاری هدهد» با شعار «هدیه در هدیه» هم توسط این گروه مالی به بازار عرضه شده است.  این محصول نخستین کارت هدیه سرمایه‌گذاری در ایران به‌شمار می‌رود. افراد با استفاده از این کارت می‌توانند واحدهای صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی را در قالب کارت سرمایه‌گذاری هدهد (با سود روزشمار ۲۳ تا ۲۴ درصدی) به عزیزان خود هدیه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ