پر درآمد ترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

اقتصاد ایران: از بین کشورهای مختلفی که در سراسر دنیا وجود دارند، کانادا جز کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی مناسب، همواره مورد توجه مهاجران از سراسر جهان قرار گرفته است.

اخبار شرکتها- از بین کشورهای مختلفی که در سراسر دنیا وجود دارند، کانادا جز کشورهایی است که به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی مناسب، همواره مورد توجه مهاجران از سراسر جهان قرار گرفته است. یکی از روش‌های مهاجرت به کشور کانادا، مهاجرت کاری است. در واقع دولت کانادا همواره به دنبال جذب نیروی کار متخصص و ماهر از سراسر جهان است و به همین خاطر اگر مهارت قابل توجهی داشته باشید، می‌توانید به راحتی به کشور کانادا مهاجرت کنید.

در این بین یکی از سوالات مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که پر درآمد ترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان کدام اند؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را لیست مشاغل مورد نیاز و پردرآمد کشور کانادا آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

لیست پر درآمد ترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

از بین مشاغل مختلفی که در کشور کانادا، وجود دارد، اگر قصد دارید تا به سراغ پر درآمد ترین شغل‌ها بیایید و از این طریق اقدام به مهاجرت کاری به کانادا کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ مشاغل زیر بیایید:

پزشکی

یکی از پردآمدترین مشاغل در کشور کانادا، مشاغل مربوط به حوزه پزشکی است. در صورتی که جز افراد فعال در حوزه پزشکی هستید، با مهاجرت به کشور کانادا، می‌توانید درآمد قابل توجهی را در این کشور کسب کنید. از مهم‌ترین شغل‌های حوزه پزشکی می‌توان به پزشک، دندانپزشک، پرستار و داروساز اشاره کرد که بیشترین درآمد را دارند.

مهندسی

کانادا در تلاش‌های اخیر در صنایع مختلف رشد قابل توجهی پیدا کرده است و این موضوع باعث شده تا این کشور به نیروی کار متخصص در زمینه مهندسی نیاز داشته باشد. در این زمینه، مشاغلی مانند مهندس عمران، مهندس برق، مهندس مکانیک، و مهندس نرم افزار بیشترین درآمد را در این کشور دارند.

IT

صنعت IT در کانادا در سال‌های اخیر رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا شاهد ایجاد استارتاپ‌های مختلفی در این کشور باشیم. موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل رونق صنعت IT در این کشور، کسب و کارهای فعال در این حوزه به نیروی کار متخصص نیاز دارند. در صورتی که در مشاغلی مانند توسعه دهنده نرم افزار، مهندس شبکه و تحلیل گر داده فعالیت داشته باشید، می‌توانید از این طریق بیشترین درآمد را در کشور کانادا کسب کنید.

مشاغل حوزه IT جز مشاغل پردرآمد در کشور کانادا برای ایرانیان است.

تجارت

کشور کانادا جز کشورهایی است که اقتصاد پویا و رو به رشدی دارد. به همین خاطر در این کشور به نیروی کار متخصص در حوزه تجارت همیشه نیاز است. به همین واسطه افرادی که در مشاغلی مانند مدیر مالی، مدیر بازاریابی و مدیر فروش فعالیت دارند، می‌توانند با مهاجرت به کشور کانادا، درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

آموزش

سیستم آموزش کشور کانادا همواره به نیروی کار متخصص در این زمینه نیاز دارد. در صورتی که در کشور کانادا در مشاغلی مانند معلمی، استاد دانشگاهی و مشاور تحصیلی فعالیت کنید، می‌توانید درآمد قابل توجهی را در این کشور کسب کنید.

مالیات بر درآمد در کانادا

یکی از موضوعاتی که برای کار در کشور کانادا باید به آن توجه کنید این است که مالیات بر درآمد در این کشور با توجه به میزان درآمد هر فرد تعیین می‌شود. نرخ‌های مالیات بر درآمد در کانادا به شرح زیر است:

  • براکت اول: درآمد 0 تا 47,630 دلار 15%
  • براکت دوم: درآمد 47,630 تا 95,250 دلار 20.5%
  • براکت سوم: درآمد 95,250 تا 151,630 دلار 26%
  • براکت چهارم: درآمد 151,630 تا 214,320 دلار 29%
  • براکت پنجم: درآمد 214,320 تا 258,250 دلار 33%
  • براکت ششم: درآمد 258,250 دلار به بالا 3%

شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا

برای مهاجرت کاری به کانادا، باید از طریق یکی از برنامه‌های مهاجرتی کاری کانادا اقدام کنید. این برنامه‌ها بر اساس عواملی مانند سطح مهارت، سابقه کار و تحصیلات متقاضیان امتیازبندی می‌شوند. برای این که شانس بیشتری برای دریافت ویزای کاری کانادا داشته باشید، باید با مراجعه به سایت رسمی مهاجرت کانادا (IRCC) از لیست مشاغل مورد نیاز کانادا مطلع شده و برای فعالیت در این مشاغل درخواست خود را ثبت کنید.

برای این که شانس شما برای پیدا کردن شغل در کشور کانادا به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند، نیاز است تا مدرک تحصیلی معتبر، سابقه کار مرتبط و مهارت‌های زبانی کافی داشته باشید. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که برای افزایش شانس دریافت ویزای کاری کشور کانادا، در دوره‌های زبان انگلیسی یا فرانسه شرکت کرده و مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به شکل راحت‌تری در کانادا شغل پیدا کنید.

همچنین برای مهاجرت کاری به کشور کانادا، پیشنهاد ما این است که از خدمات مجموعه‌های فعال در حوزه مهاجرت استفاده کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، موسسه رویال مهاجرت است. در کنار مهاجرت کاری، شما می‌توانید با کمک موسسه رویال مهاجرت از طریق روش‌های دیگر نیز به کشور کانادا مهاجرت کنید. شما می‌توانید با کمک وکلا تیم رویال مهاجرت، اقدام به اپلای به کشور کانادا کرده و با تحصیل در رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های این کشور مثل تحصیل پزشکی در کانادا، به این کشور مهاجرت کنید.

حرف آخر

همان طوری که مشاهده کردید، کانادا کشوری با فرصت‌های شغلی فراوان و سطح زندگی بالا است. اگر به دنبال مهاجرت کاری به کانادا هستید، می‌توانید با انتخاب یکی از مشاغل پردرآمد در این کشور، آینده شغلی و مالی مناسبی برای خود رقم بزنید. در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با این مشاغل آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

 

بهترین و پر درآمد ترین مشاغل کانادا کدام اند؟

از بین مشاغل مختلف، شغل‌های حوزه پزشکی، مهندسی، IT، تجارت و آموزش درآمد قابل توجهی دارند و افراد شاغل در این حوزه‌ها در کشور کانادا می‌توانند ماهانه درآمد بسیار زیادی کسب کنند.

 

شرایط مهاجرت کاری به کانادا چیست؟

برای مهاجرت کاری به کشور کانادا نیاز است تا مدرک تحصیلی معتبر، سابقه کار مرتبط و مهارت‌های زبانی داشته باشید تا شانس شما برای پیدا کردن شغل در این کشور به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

 

آیا ایرانیان می‌توانند در کانادا شغل پیدا کنند؟

بله ایرانیانی که مدرک تحصیلی معتبر، سابقه کار و تسلط به زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند، می‌توانند به راحتی در کشور کانادا شغل پیدا کرده و از این طریق به این کشور مهاجرت کاری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ