مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد:

مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند

اقتصاد ایران: آمل-مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به این مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می کند، گفت: این استان از داشتن سالن پنج یا شش هزار نفر کشتی محروم است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محسن کاوه چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که مسابقات کشتی ارمنستان و جام تختی را پشت سر گذاشتیم و حالا زمانی است که تیم بسته شود، افزود: آخرین اردو را از ۱۳ تا ۲۳ خرداد ماه در نظر گرفتیم که خوشبختانه خوب برپا شده است.

وی با بیان اینکه کشتی مازندران کشتی ایران و جهان را تغذیه می‌کند، عنوان کرد: کشتی گیران مازندرانی زیادی وارد تیم ملی می‌شوند و در دنیا هم نفر اول هستند و افرادی نظیر حسن یزدانی، نخودی، زارع و… مدال بگیران جهانی هستند،

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از حضور ۱۰ نفر در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و اظهار کرد: برای مسابقات قهرمانی آسیا در هر وزن، تنها یک نفر باید حضور داشته باشد و کسانی که در جام شهید هاشمی نژاد کشتی می‌گیرند.

وی با تاکید اینکه در حال پشتوانه سازی هستیم، تصریح کرد: همزمان در برخی وزن‌ها دو یا سه نفر را پوشش می‌دهیم و در ترکیب قهرمانی آسیا و قهرمانی جام جهانی در چند وزن نفرات فرق می‌کنند. بیاشار دوم

کاوه ادامه داد: کشتی گیران جوان را باید در تورمنت بزرگسالان محک بزنیم، در دو سال گذشته توانستیم جوانان را به بزرگسال تزریق کنیم و امسال هم بیشترین برنامه با فدراسیون این است که بچه‌های را در جوانان تعلیم کنیم که در بزرگسالان و دنیاحرفی برای گفتن داشته باشند.

جای خالی سالن چندهزار نفره کشتی در مازندران

وی با بیان اینکه جای یک سالن چند هزار نفره کشتی در مازندران خالی است، خاطرنشان کرد: بنیه تمرینی و سالن تمرینی در مازندران به عنوان زیرساخت خوب است، اما در بحث برگزاری مسابقات زیرساخت خوبی نمی بی نم و باید استادیومی باشد که بتوان تورنمنت و مسابقات با حضور بیش از شش هزار تماشگر را بتوان در آن برگزار کرد.

بابک بهمنی، رئیس هیئت کشتی آمل و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب فذا در ادامه گفت: در راستای فراهم کردن بستر مناسب برای ورزش کشتی در شهرستان و ایجاد انگیزه و افتخارافرینی در میادین بین المللی که ورزش اول مازندران است، باشگاه فذا به تیمداری پرداخت.

وی با تاکید اینکه از هر شرکت خصوصی برای تیمداری در کشتی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هر بخش خصوصی بخواهد وارد حیطه کشتی شود و اعلام آمادگی کند استقبال می‌کنیم، تا این لحظه اعلام قطعی نشده است، ولی گفتمان‌های انجام شده و با جلساتی که در آینده خواهیم داشت، اتفاق خوبی در راه است.

رئیس هیئت کشتی آمل ضمن تشکر از مدیران صنایع آشامیدنی نوا و فولادین ذوب فذا تصریح کرد: سال گدشته برای اولین بار میزبان جام بین الملی عبدالله موحد بودیم و مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و این قبیل برنامه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ