رئیس جمهور تاکید کرد:

اشتغال و مسکن دغدغه اصلی دولت در آذربایجان شرقی

اقتصاد ایران: رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات دومین سفر دولت مردمی به استان آذربايجان شرقی گفت: از جمله مهم‌ترین مسائل، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن است که اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات انجام شده و با تصمیمات این سفر، تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی به منظور انجام دومین سفر دولت مردمی به این استان در تشریح اهداف و برنامه‌های سفر خود گفت: تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی و پشتوانه عظیم فرهنگی نه فقط برای آذربایجان که برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر در وهله اول وضعیت اجرای مصوبات دور اول سفر‌ها را پیگیری خواهیم کرد، افزود: برخی از این مصوبات اجرا شده و آن دسته از مصوبات که تکمیل نشده نیز پیگیری خواهند شد تا کار‌ها بر زمین نماند و نیاز‌ها و مطالبات مردم تامین شود.

رئیسی آذربایجان شرقی را استانی فرهنگی و قطب صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی معرفی کرد و اظهار داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیاری دارد و از همه مهم‌تر جوانان کارآمد و برومندی هستند که سرمایه اصلی استان محسوب می‌شوند و با اتکا به آن‌ها کار‌های بسیاری می‌توان در این استان رقم زد.

رئیس جمهور با اشاره به دیدار‌های خود با اقشار مختلف مردم استان تصریح کرد: همانطور که یکی از جوانان عزیز استان در ضمن خوشامدگویی گفتند، با وجود مردان و زنان فرهیخته استان، ان‌شاالله خبر‌های خوشی از آذربایجان خواهیم شنید و شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود.

رئیسی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، آینده، بسیار روشن خواهد بود و بسیاری از مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم عزیزمان است، به لطف خداوند متعال و با دست جوانان عزیز ان‌شاءالله برطرف خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیماتی که در دومین سفر دولت مردمی به استان در پاسخ به مطالبات مردم اتخاذ خواهد شد، گفت: از جمله مهم‌ترین مسائل، رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و تامین مسکن است. اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات انجام شده و با تصمیمات این سفر تکمیل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ