وقوع سیلاب در سه روستای زرندیه/هیچ واحد مسکونی دچار آسیب نشد

اقتصاد ایران: زرندیه-مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: عصر چهارشنبه در پی بارش‌های سنگین همرفتی و وقوع سیلاب در سه روستای شهرستان زرندیه تیم‌های مدیریت بحران بلافاصله وارد عمل شدند.

امید محترمی در گفتگو با خبرنگار مهر؛ در تشریح آخرین وضعیت وقوع سیلاب در مناطقی از شهرستان زرندیه گفت: از حوالی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه بارش سنگینی در سطح شهر زاویه و روستاهای اطراف در قالب پدیده همرفتی آغاز و جریان عظیمی از سیلاب از طرف این مناطق به سمت برخی روستاها جریان پیدا کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: درنتیجه این سیلاب به هیچ واحد مسکونی آسیب وارد نشد اما راه ارتباطی سه روستای عشایری آغذی گنگ، قشلاق نظرلو و راحتلو مسدود و آب و برق این مناطق نیز قطع شد.

محترمی اضافه کرد: بلافاصله با حضور تیم‌های امدادی و خدماتی مسیر ارتباطی روستاهای مذکور بازگشایی و برق و آب روستاهای آسیب دیده در کمترین زمان ممکن وصل گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی با اشاره به خسارات این سیلاب بیان کرد: به تعدادی از دامداری‌ها و بخش‌هایی از کشاورزی منطقه آسیب وارد شد و تاکنون تلف شدن ۱۴ رأس دام سبک توسط تیم‌های ارزیاب دامپزشکی مورد تأیید قرار گرفته است.

محترمی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه علاوه بر مدیریت صحنه توسط فرماندار شهرستان زرندیه، نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در محل حضور داشتند، همچنین اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همزمان در منطقه حاضر و هماهنگی لازم شکل گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی تأکید کرد: هم اکنون شرایط مناطق آسیب دیده تحت کنترل است و علیرغم حجم گسترده سیلاب هیچ‌گونه آسیبی به منازل و افراد وارد نشده است.

محترمی اذعان داشت: از ابتدای هفته ستاد مدیریت بحران استان در اطلاعیه‌ای نسبت به خطر وقوع سیلاب در سطح استان هشدار داد و اعضای ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش بوده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ