لزوم فعالیت‌های ایجابی و سلبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- استاندار لرستان بر لزوم فعالیت‌های ایجابی و سلبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در سال ۱۴۰۲، با اشاره ابلاغیه وزارت کشور درباره اقدامات ایجابی و سلبی درباره امر به معروف و نهی از منکر، به اهمیت این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید خود را در این زمینه دغدغه‌مند و مسئول بدانند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود بحث امربه‌معروف و نهی از منکر را در استان پیش برد.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه وزارت کشور جامعه هدف مشخص شده است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و افراد تأثیرگذار جامعه موضوعات حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر را بررسی و علت‌یابی کنند و اگر جامعه هدفی مغفول مانده احصا و اقدامات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌های ایجابی دسته‌بندی شوند.

استاندار لرستان بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

زیویار با اشاره به اینکه تقویت حوزه عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، عنوان کرد: بررسی ساز و کار صنوف، استفاده از امکانات دولتی و ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز تجاری و سطح شهر، در دستور کار قرار بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ