نیاز به تلاش مضاعف جهت برگزاری مراسم اربعین داریم

اقتصاد ایران: بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: نیاز به تلاش مضاعف جهت برگزاری مراسم اربعین داریم زیرا اربعین ذخیره بالقوه شیعه در طول تاریخ بوده که در سال‌های اخیر بالفعل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی عصر چهارشنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که محل سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: اربعین اهمیت مضاعفی دارد چون مسیر، مقصد و زائر برای ما مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نیاز به تلاش مضاعف برای برگزاری مراسم اربعین داریم، افزود: اربعین ذخیره بالقوه شیعه در طول تاریخ بوده که در سال‌های اخیر بالفعل شده است.

وی، اربعین را ندای رسای عاشورا تلقی کرد و اظهار داشت: امسال هم برنامه بر افزایش تعداد زائر خواهیم داشت، بنابراین همه ظرفیت دستگاه‌های دولتی به کار گرفته شود تا این اتفاق بزرگ فرهنگی و معنوی کشور به خوبی رقم بخورد.

ناهیدی از صدور گذرنامه پنج ساله ویژه اربعین خبر داد و افزود: علاوه بر این موضوع، بیمه زائران هم در سه سطح انجام خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: اطلاع رسانی‌های بیشتر برای موضوع بیمه باید انجام گیرد زیرا سال گذشته این مسئله کمتر رخ داد.

وی هر زائر را سفیر جمهوری اسلامی در عراق دانست و خاطر نشان کرد: ممکن است افرادی مخالف جریان اربعین داخل عراق باشند که باید تلاش شود دچار حداقل مشکلات شویم.

ناهیدی اظهار داشت: تمهیداتی برای مسیر جهت خدمت رسانی بهتر هم باید اتخاذ شود ضمن آنکه ستاد اربعین استان هیچ اعتباری در اختیار ندارد ضروری است تا از ظرفیت خیرین بهره‌مند شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ