انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا: برخی در این دانشگاه تلاش دارند جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهند

اقتصاد ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در بیانیه ای تاکید کرد: عده‌ای در این دانشگاه تلاش دارند تا چهره‌‌ زشت تروریست‌ها را بزک کنند و به نمایش بگذارند؛ از طرفی هم عواطف انسانی مردم عزیز را تحریک کرده تا دوباره جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهند؛ با این‌ کار، فضای دانشگاه را متشنج کرده و امنیت جامعه‌ علمی را نیز برهم بزنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در بیانیه ای تاکید کرد: عده‌ای در این دانشگاه تلاش دارند تا چهره‌‌ زشت تروریست‌ها را بزک کنند و به نمایش بگذارند؛ از طرفی هم عواطف انسانی مردم عزیز را تحریک کرده تا دوباره جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهند؛ با این‌ کار، فضای دانشگاه را متشنج کرده و امنیت جامعه‌ علمی را نیز برهم بزنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل آمده است:

به دنبال ناآرامی‌های سال گذشته، تروریست‌ها از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و متاسفانه در راستای تکمیل پروژه‌ خشونت خود علیه ملت شریف ایران اسلامی، در 25 آبان ماه ۱۴۰۱، اقدامی تروریستی را رقم زدند.

 دشمنان قسم خورده‌‌ این مرز و بوم‌ که دستشان‌ به خون پاک جوانان وطن آغشته‌است، با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و به قصد ایجاد حس تنفر و دوگانگی میان مردم ایران، درصدد این‌ هستند تا جای جلاد و شهید را عوض کنند.

 امروز، در دانشگاه الزهرا عده‌ای تلاش دارند تا چهره‌‌ زشت تروریست‌ها را بزک کنند و به نمایش بگذارند؛ از طرفی هم عواطف انسانی مردم عزیز را تحریک کرده تا دوباره جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه دهند؛ با این‌ کار، فضای دانشگاه را متشنج کرده و امنیت جامعه‌ی علمی را نیز برهم بزنند.

ما دانشجویان دانشگاه الزهرا، اکنون هرعملی در دانشگاه که رنگ و بوی حمایت از قاتلان دارد را غیرانسانی می‌دانیم و از این عمل قبیح که موجب زیر پا گذاشتن خون شهیدان و تهدید امنیت ملی‌مان است، برائت و بیزاری می‌جوییم و با این جریان مقابله خواهیم‌داشت.

همچنین از ریاست محترم دانشگاه تقاضا داریم تا خاطیان‌ را شناسایی و معرفی نمایند تا درس عبرتی برای ایران هراسان باشد. قطعا مقابله با جریان معاند در دانشگاه می‌تواند از کارشکنی‌ها جلوگیری کرده و خون‌ تازه‌ای در رگ‌های دانشگاه تزریق کند.

ما دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا، هرگونه حمایت از تروریست‌ها را نیز عملی تروریستی دانسته و آن را شدیدا محکوم می‌نماییم‌ و ذره‌ای از راه شهدای امنیت، عدول نخواهیم‌کرد تا بار دیگر جریانی به قصد دشمنی، نخواهد حق مظلوم را ناحق جلوه دهد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ