تلاش برای به حداقل رساندن آلاینده‌های حاصل از تولید داروها

اقتصاد ایران: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: حفاظت از محیط زیست، یکی از مسائل حائز اهمیت است و برای به حداقل رساندن آلاینده‌های حاصل از تولید داروها تلاش‌های فراوانی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در پیامی به مناسبت هفته محیط زیست، نوشت: هفته محیط زیست یادآور اهمیت حفاظت از محیط زیست و تأثیرات آن بر سلامت است. بی شک یکی از چالش‌های جدی بشر در حال حاضر توجه ویژه در حفظ زیست بوم خود و به حداقل رساندن آسیب‌های وارده به آن است، از این رو ارتقا سلامت آب، خاک و هوا قطعاً تأثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی موجودات دارد.

در صنعت داروسازی نیز، حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی، یکی از مسائلی است که در دنیا حائز اهمیت است و برای به حداقل رساندن آلاینده‌های حاصل از تولید داروها تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد. بنابراین با تلاش در جهت حفظ محیط زیست و کاهش تأثیرات منفی آن، می‌توانیم به سلامت بشر و کاهش بروز بیماری‌ها کمک شایانی کنیم.

همه ما مسئولیت داریم که در جهت حفظ محیط زیست و سلامت بشر تلاش کنیم؛ در این راستا یکی از راه حل های به حداقل رساندن ورود آلاینده‌ها و مواد مضر به طبیعت امحا اصولی داروهاست، به طوری که عدم رعایت این مسئله امکان آسیب جدی به محیط زیست و به دنبال آن سلامت مردم وجود دارد.

بنابراین سازمان غذا و دارو برای دومین سال پویش دارو زباله نیست را با همراهی ۱۵۸ داروخانه منتخب شهر تهران به مدت یک ماه برگزار می‌کند و داروهای بلااستفاده خشک و تر جمع آوری و با مشارکت چند شرکت پخش به صورت اصولی امحا می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ