مدیر حوزه های علمیه با آیت الله سیستانی دیدار و گفتگو کرد

اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه در جریان سفر به عراق با حضور در شهر نجف اشرف با آیت الله سیستانی از مراجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در سفر به عراق با حضور در شهر نجف اشرف با آیت الله سید علی سیستانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان در ملاقات مدیر حوزه‌های علمیه، ضمن استماع برخی از آخرین برنامه‌های حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه ایران، رهنمودهای لازم را ارائه کرده و برای توفیق و سربلندی حوزه‌های علمیه دعا کردند.

وی ضمن تذکر و یادآوری تاریخ معنوی و مذهبی شهر مقدس قم، توصیه‌هایی در خصوص حفظ و ارتقای ابعاد عبادی و معنوی قم فرمودند و بر صیانت از جایگاه و شئون روحانیت تأکید داشتند.

مرجع بزرگ جهان تشیع ارتباط قوی روحانیت و مردم را بسیار مهم و توسعه و تعمیق آن را ضروری دانستند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این ملاقات صمیمانه از توجه و اهتمام آیت الله سیستانی نسبت به مسائل حوزوی و برخی از طرح‌های کلان دفتر ایشان در قم، از جمله تأسیس کتابخانه جامع تخصصی، ساخت بیمارستان فوق تخصصی و خدمات درمانی به مردم و طلاب حوزه علمیه شهر مقدس قم تقدیر و تشکر کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آمارها و گزارش‌هایی از طلاب، اساتید، مراکز و مؤسسات حوزوی و دروس سطوح عالی و به ویژه درباره دروس خارج در استان‌ها، کتاب‌ها و تحقیقات فقه معاصر و ورود در برخی از عرصه‌ها و رشته‌های جدید مورد نیاز جامعه و کشور و عرصه بین الملل توضیحاتی را ارائه کردند.

قبل از این ملاقات، مدیر حوزه‌های علمیه کشور با آیت الله زاده مکرّم سید محمدرضا سیستانی، دیدار و نسبت به مسائل مرتبط با حوزه‌های علمیه نجف و قم گفتگو و تبادل نظر کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ