۶۷ میلیارد تومان در ساخت بزرگراه «سرتل - تنگک» بوشهر هزینه شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۶۷ میلیارد تومان در ساخت بزرگراه «سرتل - تنگک» در بوشهر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش سه‌شنبه‌شب در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بزرگراه «سرتل - تنگک» به علت نقش مهمی که به عنوان رینگ خروجی محلات جنوبی شهر دارد از مطالبات جدی شهروندان این محلات محسوب می‌شود.

وی افزود: با روی کار آمدن شورای ششم بلافاصله احداث این بزرگراه در دستور کار قرار گرفت و در حالی که اعتبار استانی مناقصه این پروژه مهم در حال ابطال بود، با پیگیری‌های شورا و شهرداری مبلغ ۱۳ میلیارد تومان اعتبار اولیه به آن تخصیص داده و پیمانکار آن مشخص شد.

نیک روش خاطر نشان کرد: بزرگراه سرتل به تنگک که اکنون به نام سردار شهید بیژن گرد نامگذاری شده، در دو قطعه و به طول ۳.۳ کیلومتر احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در مورد این پروژه گفت: بزرگراه سردار شهید بیژن گرد (سرتل - تنگک) از پروژه‌های شاخص شهر بوشهر بوده که از لحاظ پدافند غیرعامل دارای اهمیت ویژه ای است.

تسهیل در تردد شهروندان

وحید نیک روش تسهیل در تردد شهروندان مناطق جنوبی شهر و همچنین کاهش بار ترافیکی در این مناطق را از مهم‌ترین مزیت‌های بزرگراه سردار شهید بیژن گرد دانست و گفت: با بهره برداری از گذر مرکز تحقیقات جهاد به عنوان مکمل این بزرگراه، رینگ خروجی از نوار ساحلی تا بزرگراه شهید گرد تکمیل خواهد شد.

وی هزینه احداث این پروژه را ۶۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: احداث این گذر در دو قطعه و در ماه‌های آبان و بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد.

نیک روش از همکاری استاندار و معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار مرکز استان، مدیر نیروگاه اتمی و همچنین تلاش‌های شهردار بوشهر و کارکنان شهرداری در اجرای این پروژه مهم و حساس قدردانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ