کمیته‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در بوشهر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری سه‌شنبه‌شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نسبت به حل مشکلات فرهنگی جامعه اظهار داشت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی در ابعاد گوناگون یک ضرورت است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تخصصی برگزار شدن جلسات شورای فرهنگ عمومی استان افزود: توجه به انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی می‌تواند در تمام موارد اثربخش و تأثیرگذار باشد.

جمیری فرهنگ کار و تولید را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: اولویت مهم در انسجام بخشی و اعتماد به نفس ملی توجه به اشتغال و رشد تولید است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یکی از معضلات جدی در جامعه را ضعف در اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی دانست و تأکید کرد: در این راستا ضمن شناسایی مشکلات اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای لازم با توجه به وجود صنایع عظیم در استان بوشهر این معضل باید برطرف شود.

جمیری فرهنگ تولید را یکی دیگر از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: در سال مهار تورم و رشد تولید، حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و ارائه راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان الزامی است.

وی پایداری خانواده را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: عوامل اشتغال و تولید در پایداری خانواده مؤثر و اثربخش است و این موارد همواره باید در اولویت برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ