جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر حمایت می‌شوند

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوان ممتاز و چهره های برتر استان بوشهر در عرصه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و قدردانی بر معرفی جایگاه استان بوشهر در عرصه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: استان بوشهر در این حوزه سال قبل به موفقیت‌های مهمی دست یافت که لازم است مصور با ارائه آمار این تحولات ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برنامه فوق‌العاده و ابتکارات خوبی ارائه کرده است گفت: این طرح‌ها و برنامه‌ها تأثیرگذاری مهمی در سطح استان بوشهر و ملی داشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه امسال باید این شورا تحول اساسی پیدا کند افزود: باید همه اعضای شورای فرهنگ عمومی در محتوا، مدل کار و ارائه برنامه‌های تلاش کنند.

جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر حمایت می‌شوند

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نوجوانان و جوانان این استان به موفقیت‌های مهمی در زمینه فرهنگی، مذهبی و دینی دست یافته‌اند تصریح کرد: جوانان و نوجوانان استان بوشهر در کشور بی نظیر هستند و در این راستا معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته شود.

آیت الله صفایی بوشهری معرفی چهره‌های ممتاز جوان و نوجوان استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود: استان بوشهر در این حوزه دارای شخصیت‌های مهم و بزرگ است که باید ضمن تشویق و حمایت از آنان در فضای ملی معرفی شوند.

وی با قدردانی از جوانان و نوجوانان و سپاسگزاری از تلاش دستگاه‌های اجرایی گفت: اینگونه فعالیت‌ها سند چشم‌انداز شورای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.

در نشست شورای فرهنگ عمومی از آثار جدیدی تحت عنوان معصومه آل محمد (ص)، شرح زندگانی حضرت معصومه (س)، شرح زیارت حضرت معصومه (س) و تقوای قضائی و آسیب‌شناسی دادرسی رونمایی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ