آتش‌نشانان فردیسی به ۳ حادثه رسیدگی کردند

اقتصاد ایران: فردیس- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از رسیدگی به سه حادثه طی هفته جاری در این شهر خبر داد.

حسین عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حادثه برخورد دو دستگاه خودرو ام وی ام ایکس ۲۲، و پژو ۴۰۵ در فردیس خبر داد و اظهار کرد: سریعاً از ایستگاه‌های عملیاتی ۱۰۴، ۱۰۳، تعداد سه دستگاه خودروی عملیاتی به همراه ۷ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این حادثه منجر به واژگونی خودرو ایکس ۲۲ شده بود و پس از بررسی مشخص شد که این خودرو به سرقت رفته بود و خودرو پژو به تعقیب و گریز خودرو ایکس ۲۲ اقدام نموده بود که منجر به برخورد دو خودرو شده بود. نهایتاً هر دو خودرو تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در بخش دیگری از اطفای حریق یک دستگاه خودرو پیکان وانت در این شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر حریق خودرو در رزکان نو، سریعاً سه دستگاه خودروی عملیاتی به همراه ۶ نفر آتش نشان از ایستگاه‌های ۱۰۶ و ۱۰۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: یک دستگاه پیکان وانت سفید به دلیل اتصالی در قسمت سیم کشی موتور، دچار حریق شده که فوراً توسط نیروها اطفا و پس از ایمن سازی و ارائه توصیه‌های ایمنی خودرو تحویل مالک شد و نیروها به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

عاشوری همچنین عنوان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس مبنی بر حریق مسکونی در بلوار امام خمینی (ره) فردیس، سریعاً ۳ دستگاه خودروی عملیاتی به همراه هشت نفر آتش نشان از ایستگاه‌های ۱۰۱ و ۱۰۳ به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در طبقه اول یک ساختمان ۴ طبقه ۸ واحدی به متراژ تقریبی ۹۰ متر مربع، به گفته مالک حریقی به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال در مجاورت شعله ایجاد شده بود که فوراً توسط نیروها اطفا و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آمد و محل حادثه ایمن سازی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ