طرح گاز رسانی به ۱۷۰ روستای آذربایجان غربی آغاز می شود

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همزمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران فردا چهارشنبه بهره‌برداری و کلنگ زنی گازرسانی به ۱۷۰ روستای آذربایجانغربی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شیخی در این زمینه افزود: همزمان با سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به استان بهره برداری گاز ۵۰ روستا و کلنگ زنی گازرسانی به ۱۲۰ روستای دیگر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه گازرسانی به ۵۰ روستا با پنج هزار و ۴۳ خانوار که باعث افزایش دو درصدی ضریب نفوذ گاز روستایی می‌شود، به بهره برداری خواهد رسید.

شیخی اظهارکرد: برای گاز دار کردن این روستاها که در شهرستان‌های مهاباد، سردشت، بوکان، اشنویه، پیرانشهر، شاهین دژ، نقده، تکاب، خوی، سلماس، شوط و ارومیه هستند ۳۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام و ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، همچنین گازرسانی به ۳۱ صنعت عمده با صرف ۱۷ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر ۱۲۵۰ خانواری قطور تصریح کرد: علاوه بر این کلنگ گازرسانی به ۱۲۰ روستا و پنج هزار و ۸۱۵ خانوار هم همزمان با سفر مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به آذربایجان غربی به زمین زده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با اشاره به افزایش دو درصدی ضریب نفوذ گاز استان در صورت پایان این پروژه‌ها، اضافه کرد: اعتبار برآورد شده برای این طرح‌ها ۷۶۴ میلیارد تومان است.

کلنگ زنی گازرسانی به ۵۶ صنعت عمده با برآورد ۴۹ میلیارد تومان اعتبار هم از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران معاون به آذربایجان‌غربی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ