مخزن ۲ هزار مترمکعبی چوار ایلام به بهره‌برداری رسید

اقتصاد ایران: ایلام-مخزن ۲ هزار مترمکعبی چوار با حضور مسئولان ارشد استان ایلام به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه در بدو ورود به شهرستان چوار، به اتفاق بسطامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از کلنگ‌زنی سکوی تماشاچی زمین فوتبال شهدای چوار سپس در آیین بهره‌برداری مخزن ۲ هزار متر مکعبی چوار حضور یافت.

استاندار ایلام با قدردانی از نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آبفای استان گفت: سال گذشته کل کشور با تنش آبی مواجه بود اما در ایلام با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده این تنش آبی مدیریت شد.

بهرام‌نیا با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، افزود: عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب ایلام در قالب قرارداد «بی او تی» هر چه زودتر آغاز که پس از تکمیل، آب پتروشیمی تامین می‌شود.

وی اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی استان را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: در کمتر از ۳ ماه آبرسانی به ۱۳ روستای بخش جزمان انجام شد.

پروژه سکوی تماشاچی ورزشگاه شهدای چوار کلنگ‌زنی شد

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز سه‌شنبه در بدو ورود به شهرستان چوار، به اتفاق مهندس بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در زمین فوتبال شهدای چوار پس از ادای احترام به شهدای زمین فوتبال چوار، در آیین کلنگ‌زنی سکوی تماشاچی این ورزشگاه حضور یافت.

استاندار ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد و شهدای زمین فوتبال چوار، گفت: در ۲۳ بهمن ماه سال ۶۵ هواپیماهای رژیم بعثی در جنایتی وحشتناک و غیرانسانی با پرواز در ارتفاع پایین بر فراز زمین فوتبال چمن بخش چوار و ریختن بمب باعث شهادت ۱۵ فوتبالیست، تماشاچی و یک داور شدند.

بهرام‌نیا با قدردانی از بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس، افزود: برای این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، سفر رئیس‌جمهوری به استان و اعتبارات وزارت نفت هزینه می‌شود و پس از تکمیل فاز نخست، فاز دوم آن، ایجاد اِلمان و سالن ورزشی خواهد بود. ️

این پروژه شامل سکوی تماشاچی، اتاق داوران، اتاق کمک‌های اولیه، رختکن و جایگاه ویژه است. ️

هواپیماهای عراقی در ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵ زمین فوتبال شهر چوار را در استان ایلام بمباران کردند. در این زمین دیدار دوستانه بین تیم منتخب چوار و جوانان ایلام در جریان بود و اقدام نظامی علیه آنها موجب شهید شدن ۱۵ فوتبالیست، داور و تماشاگر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ