زخمی شدن یک صهیونیست در قدس اشغالی

اقتصاد ایران: منابع خبری گزارش دادند که یک شهرک‌نشین صهیونیست با ضربات چاقو در قدس اشغالی به شدت زخمی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری فلسطینی و عبری از یک عملیات استشهادی در شهر قدس اشغالی خبر دادند که به زخمی شدن یک اشغالگر صهیونیست منجر شده است.

رادیو ارتش رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که یک شهرک‌نشین «حریدی» ۶۰ ساله، با ضربات چاقو از ناحیه کمر، به شدت زخمی شده است. این منبع صهیونیستی اشاره‌ای به مجری این عملیات نکرده که آیا فرار کرده یا بازداشت شده است.

حریدی‌ها طیفی از جامعه صهیونیستی هستند که بسیار بر آئین شریعت یهود و تلمود معتقد بوده و خواهان تشکیل یک دولت یا حاکمیت بر اساس نژاد و آئین یهود هستند. ویژگی‌های خاص رفتاری آنان موجب شده است، در مدارسی جداگانه از دیگر یهودیان مستقر در سرزمین‌های اشغالی زندگی کنند. این ارتدوکس‌های افراطی، همواره از مخالفان صلح با فلسطینیان و تشکیل دو دولت و همچنین تشکیل «اسرائیل دموکراتیک» هستند.

فیلم زیر از حضور آمبولانسهای صهیونیستی در محل عملیات منتشر شده است:

 

 

رسانه‌های فلسطین شامگاه گذشته نیز گزارش دادند که در یک عملیات استشهادی در نابلس یک نظامی صهیونیست زخمی شد. این حادثه در شهرک حواره واقع در جنوب نابلس رخ داد.

این  نظامی با یک خودرو زیر گرفته و زخمی شد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مجری این عملیات فرار کرده و نظامیان این رژیم در جستجوی او هستند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم نهم خرداد ماه جاری ضمن انتقاد از افزایش دامنه عملیاتهای استشهادی فلسطین، گزارش داد، از آغاز سال ۲۰۲۳ تا کنون، مبارزان فلسطینی ۲۵ عملیات علیه شهرک‌نشینان صهیونیست انجام داده‌اند.

این شبکه خبر داد که در جریان این عملیاتها، ۲۰ اسرائیلی به هلاکت رسیدند و ۴۱ نفر هم زخمی شدند. این تصویر هم از صهیونیستهایی منتشر شده است که در جریان عملیاتهای استشهادی کشته شده‌اند:

این در حالی است که دامنه عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی به شدت افزایش یافته است. مسئولان صهیونیست به شدت نگران ناامنی شهرکهای صهیونیستی به ویژه شهرکهای واقع در شمال کرانه باختری هستند.

«زوی سوخوت» (Zvi Sukkot) عضو پارلمان رژیم موقت صهیونیستی (کنست) هم در این زمینه گفت: بیشتر عملیاتها طی سالهای گذشته از شمال صورت گرفت و حدود نیمی از کشته‌های اسرائیلی، در عملیاتهایی کشته شدند که از شمال کرانه باختری آغاز می‌شود».

سوخوت مدعی شد که در پاسخ به عملیاتهای استشهادی که به هلاکت صهیونیستها منجر شده است، باید عملیات نظامی صورت گیرد؛ وی تأکید کرد که «ما خواستار عملیات نظامی گسترده هستیم».

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ