احتمال جدایی طارمی؛

رئیس باشگاه پورتو: صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است!

اقتصاد ایران: بعد از قهرمانی پورتو در جام حذفی پرتغال، نگرانی‌ها بابت جدایی بازیکنان این تیم از جمله مهدی طارمی بالا گرفته است. رئیس باشگاه پورتو با تایید جدایی «اوریبه» گفت: صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، تیم فوتبال پورتو هرچند نتوانست این فصل از عنوان قهرمانی خود در رقابتهای لیگ پرتغال دفاع کند و با دو امتیاز کمتر از بنفیکا نایب قهرمان شد اما سفید و آبی پوشان پورتو روز گذشته در فینال جام حذفی براگا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند و در این جام به عنوان قهرمانی رسیدند.

مهدی طارمی که در رقابتهای لیگ پرتغال با ۲۲ گل عنوان بهترین گلزن این مسابقات را به دست آورده بود، در بازی دیروز در ترکیب پورتو حضور داشت؛ هرچند موفق به گلزنی نشد.

طارمی از جمله بازیکنانی است که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد اما بحث پیشنهاد و مذاکره اش با باشگاه‌های دیگر هفته‌ها است که در رسانه‌های کشورهای اروپایی مطرح می‌شود.

پورتو برای درآمدزایی از طریق فروش طارمی که ظاهراً بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی در قراردادش لحاظ شده است، همین نقل و انتقالات تابستانی را پیش رو دارد؛ آن‌هم در شرایطی که هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

این مهاجم ۳۰ ساله بعد از قهرمانی با پورتو در واکنش به سئوالی در خصوص احتمال ادامه کارش در این تیم گفت: من با پورتو قرارداد دارم و اینجا هستم. بیایید از این قهرمانی لذت ببریم.

احتمال جدایی طارمی/ رئیس پورتو: صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است!
طارمی در بازی مقابل براگا

اظهارات «پینتو دا کوستا» رئیس باشگاه پورتو بعد از قهرمانی روز گذشته اما چیز دیگری را نشان می‌دهد. دا کوستا احتمال جدایی بازیکنان پورتو را رد نکرد و در صحبت‌هایش تاکید کرد که راه برای فروش بازیکنان باز است.

رئیس پورتو گفت: زمانی که بازیکنان بند آزادسازی دارند، نمی‌توانیم تضمین کنیم که این یا آن یکی می‌ماند. هر بازیکنی می‌تواند جدا شود. سپس، بسته به اینکه چه کسی می‌رود، ما باید تیم را بازسازی کنیم.

وی افزود: دیوگو کاستا، په‌په، اوتاویو، تونی مارتینز، مارکانو؛ در مورد همه آنها صحبت می‌شود. صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است. کسانی که بند فسخ دارند اگر پول بدهند راحت می‌روند.

دا کوستا سپس جدایی یک بازیکن را قطعی دانست و گفت: برای مدت طولانی می‌دانستم که امکان حفظ متئوس اوریبه وجود ندارد. رقم مدنظر او عددی است که فوتبال پرتغال از آنها حمایت نمی‌کند.

 طارمی تاکنون به پیشنهاد پورتو برای تمدید بیشتر قراردادش پاسخ منفی داده است. سرنوشت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو هم مثل طارمی نامشخص است. کونسیسائو هم مثل مهاجم ایرانی تیمش یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد اما گفته می‌شود او هم مدنظر بعضی از تیم‌های اروپایی قرار دارد.

به نظر می‌رسد پورتو تابستان داغی را در انتظار داشته باشد که می‌تواند منجر به جدایی چند بازیکن کلیدی این تیم بشود. اگر صحبتهای اخیر رئیس باشگاه مبنی بر فراهم بودن شرایط برای جدایی بازیکنانی که بند آزادسازی دارند، ملاک باشد در واقع می‌توان گفت جدایی طارمی هم چندان دور از انتظار نخواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ