ایمان و امید در ردای رهبری، وقتی صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) شنیده می‌شود

اقتصاد ایران: خوب گوش کن! صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) بر می‌خیزد، ایمان و امید همین است، خمینی کبیر اینجاست، در قامت رشید سید علی!

خبرگزاری فارس کرمان/آمنه شهریارپناه: از همان روزی که آمد با ایمانش نقطه امید شد، گل از گل ناامیدشدگان شکفت و مرهمی بر زخم دل داغدیدگانِ عروج حضرت عشق شد.

همیشه آماده حضور در میدان بود، برای اعتلای اسلام و پیشرفت جمهوری اسلامی روز و شب نمی‌شناخت، ناممکن و نشدنی برایش معنا نداشت، اما زمانی که نامش از شور مجلس خبرگان رهبری بیرون آمد و به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شد، هرچند دست تحسر بر صورت کشید اما با دست دیگرش که یادگار رشادت بود رایت سبز انقلاب را محکم‌تر فشرد و عصایش را تندتر بر زمین گذاشت.

عمامه‌اش را روی سر مبارکش تنظیم کرد و ردای امامت را برداشت و به حرکت‌ها شتاب بخشید، رسالت خطیرش هم همین را می‌خواست.

جنگ تمام شده بود، هنوز چهره زشت دوران ستم‌شاهی از در و دیوار شهر هویدا بود، باید می‌کوبید و از نو می‌ساخت، ماموریت تازه را از همان روز اول با اقتدار آغاز کرد.

مقاومت را می‌شد در لحظه‌لحظه رفتارش دید، خوب ساختن و پر قدرت جلو رفتن را از کلام پر از مهرش بارها و بارها گوشزد کرد و از دل تدبیرهایش ایرانِ امن و با ثبات بیرون آمد.

در طول سالیانِ بعد از امام(ره)، دور اندیش بود، همیشه از دیگران ۲۰ سال جلوتر حرکت کرد و توانست با اندیشه‌ها و راهبردهای بی‌نقصش پشت دشمن را به زمین بزند و بینی بداندیشان را به خاک بمالد.

او سی‌وچهار سال است که نخوابیده، چشم در چشمِ دشمن دستشان را خوانده و به موقع به آنها پاتک زده است، توصیه همیشگی‌اش هم همین بوده، نخوابید!دشمن بیدار است.

هرگز متوقف و ناامید نشده، روحیه شکست‌ناپذیری‌اش او را امامِ مقاومت کرده است، ما با او نقطه‌زن شدیم، نفر اول شدیم، با او به دل دشمن زدیم و افتخار آفریدن را یاد گرفتیم، با امام استقامت و پایداری پیروز میدان‌های سخت و نبردهای سهمگین و ناممکن شدیم.

صلابتش به کوه طعنه می‌زند، این صولت، هیبت و این عظمت را از چه کسی به ارث برده است؟

خوب گوش کن! صدای جماران از حسینیه امام خمینی(ره) بر می‌خیزد، ایمان و امید همین است، خمینی کبیر اینجاست، در قامت رشید سید علی!

خداوندا به حقیقت انقلابِ روح‌الله و به دل شکسته داغدیدگانِ عروج خمینی کبیر، خامنه‌ای عزیزتر از جانمان را پرتوا‌ن‌تر از همیشه حفظ کن!

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ