عبدی: وقتی تیم میلیون دلاری عربستان را می ‌بریم یعنی پتانسیل نوجوانان ایران بالاست

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: وقتی بدون بازی تدارکاتی و در شرایط نامتعارف با عربستان که میلیون‌ها دلار برای فوتبال خود هزینه کرده بازی می‌کنیم و می‌بریم، یعنی این بچه‌‌ها پتانسیل بالایی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین عبدی در آستانه اعزام تیم ملی نوجوانان به قهرمانی آسیا اظهار داشت: امروز آخرین روز اردوی ما بود و چند روز زودتر به تایلند محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شویم و خودمان را باید با آب و هوای آنجا هماهنگ کنیم. امروز هم یک مراسم بدرقه‌ای داشتیم که قلعه نویی، نبی، زادمهر، استیلی و دیگر دوستان آمدند و به این بچه ها روحیه دادند. از اصحاب رسانه هم خیلی تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند.

وی در خصوص اینکه گفنه بودید تیم شرایط رسیدن به جمع 4 تیم برتر را دارد، عنوان کرد: الان هم می‌گویم. وقتی ما بدون بازی تدارکاتی و در یک شرایط نامتعارف با تیمی مانند عربستان که میلیون دلار برای تیم خود هزینه کرده و دائم در اردو است، بازی می‌کنیم و می بریم، معلوم است که این بچه ها و تیم پتانسیل بالایی دارند. با امکانات خوب مانند زمین و بازی های تدارکاتی می توانیم به هرچیزی که می خواهیم برسیم. دوست دارم این را بگویم که تمام تلاش خودمان را کرده ایم و اگر اتفاق خاصی مانند پنالتی و اخراج در بازی ها نیفتد امیدواریم اول از گروه خود بالا بیاییم و بعد از آن راهی جام جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در خصوص برنامه ها در تایلند گفت: حدود 10 روز زودتر از تورنمنت به آنجا می‌رسیم و قرار است 2 بازی تدارکاتی برای ما در نظر بگیرند و بعد از آن 5 روز مانده به شروع بازی ها دیگر مسابقه نداریم و فقط تمرین و ریکاوری می کنیم و برای دیدار اول در روز 26 خرداد با افغانستان آماده شویم.

عبدی در مورد اینکه چرا بازیکنی از پرسپولیس حضور ندارد، گفت: من تمام عمر فوتبالی ام را در پرسپولیس گذراندم و از نوجوانی تا زمانی که خداحافظی کنم، در این بازی کردم. این تیم یا هر تیم ملی دیگر رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم که بازیکنان توانمندی اگر در استقلال و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بود در تیم ملی حضور داشته باشد. این بازیکنان را از میان 16، 17 هزار نفر دیدم و انتخاب کردم. اگر کسی از سرخابی ها هم خوب بود انتخاب می شد، در نهایت امیدوارم وقتی این بازیکنان بازی می‌کنند، همه لذت ببرند.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ