شهر میامی مشکل آب شرب ندارد/ آبرسانی روستاها در دست اجرا

اقتصاد ایران: میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه شهر میامی از معدود شهرهایی در استان سمنان است که در زمینه آب شرب مشکل خاصی ندارد، گفت: طرح‌های آبرسانی روستایی در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری، ضمن بیان اینکه امید آفرینی به معنای پنهان کردن ضعف‌ها نیست، ابراز کرد: باید نکات مثبت را معرفی کرد که به خصوص در زمینه جوانی جمعیت، پله نخست رشد و توسعه در شهرستان میامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی با نسل جوان و بانوان و … برگزار شه است، افزود: این به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی در میامی سبب شده تا مردم و گروه‌های مردمی و سمن‌ها، به عنوان همراه، به ما در بسیاری امور کمک کنند.

فرماندار میامی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان صورت گرفته، افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) بود که با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت، گفت: هر بیمارستان در بدو امر شاید کمبودهایی داشته باشد اما با ورود نماینده، مسئولان، موثران و دانشگاه علوم پزشکی، کم کم این کمبودها کاهش پیدا کرده است.

آشوری با بیان اینکه کمترین مشکلات را امروز در بیمارستان میامی داریم، گفت: متخصصان زیادی امروز به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کرده‌اند تا بتوانند به بیماران در شهرستان میامی خدمت رسانی کنند.

وی از تأمین آب شرب در بسیاری روستاهای شهرستان میامی خبر داد و افزود: در تعدادی از روستاها مشکل آب شرب حل شده و در برخی دیگر نیز در دست پیگیری است همچنین شهر میامی خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه آب شرب ندارد و در زمره معدود شهرهایی است که با تنش آبی در سراسر استان سمنان برخوردار نیست.

فرماندار میامی از افتتاح خانه ورزش روستایی در برخی روستاهای شهرستان خبر داد و بیان کرد: اینترنت پرسرعت فورجی در جمعی از روستاها مانند حق الخواجه یکی از مهمترین مطالبات مردم و دانش آموزان بود که در همین مدت اخیر، مورد بهره برداری قرار گرفته است.

آشوری با بیان اینکه ۵۳ دستگاه مدرن کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در اختیار کشاورزان شهرستان میامی قرار گرفته است، ابراز کرد: کشاورزان کالپوشی حتی امروز از چهار هلیشات نیز استفاده می‌کنند که در سراسر استان سمنان بی نظیر است.

وی با اشاره به توسعه شبکه برق رسانی و آبرسانی در شهرستان میامی، افزود: مجتمع آب رسانی کالپوش یکی دیگر از طرح‌های خوبی است که برای توسعه روستاهای شهرستان میامی صورت گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ