باور امام به مردم تصنعی نبود

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: باور امام به مردم و حرکت توفنده آنها تصنعی و تزئینی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که به همت نیروهای مسلح استان اردبیل در مسجد اعظم این شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: باور و اعتقاد امام بعد از خداوند متعال، حضور توفنده مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی بود که در نهایت این کشور را از خطر سقوط به دست رژیم وابسته پهلوی نجات داد.

وی تصریح کرد: امام خمینی در ظلمانی ترین عصر که هیچ نور و روشنایی و امیدی به حرکت‌های تحولی نبود، زمزمه نهضت عظیم خود را به راه انداخت تا با همراهی مردم بعد از سال‌ها مبارزه، مقاومت و ایستادگی بتواند این کشور را به عزت و عظمت کامل برساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کشور ایران در این ۴۳ سال بدون کوچک‌ترین وابستگی به نظام‌های سلطه توانسته روی پای خود بایستد و در این بین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه توانمندی عرصه نظامی بی نظیر است.

حجت الاسلام باقری افزود: عنصر اصلی پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس حضور توانمند نیروهای مسلح، ایمان و اعتقاد جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل بود که به رغم نداشتن تجهیزات نظامی، توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح غلبه کرده و پیروزی حتمی را رقم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز در حالی سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام را به سوگ نشسته‌ایم که به برکت و عظمت این نهضت بی بدیل امام راحل انقلاب اسلامی به رقیب جدی کشورهای قدرتمند غرب تبدیل شده که حتی اندیشه و سلوک امام و این انقلاب به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام باقری رمز پیروزی امام را در سخت‌ترین شرایط خداباوری، خودباوری و مردم باوری اعلام کرد و ادامه داد: در هر سه عرصه امام یک شخصیت بی نظیری است که هیچ وقت راه را به خطا نرفته بلکه همیشه سعی کرده تا با توسل به خداوند متعال و اهل بیت در شناخت راه و هدف غایی پیشتاز و مؤثر عمل کند.

وی اضافه کرد: در وصیت نامه امام راحل در کنار مردم داری، پشتیبانی از ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته تا در سایه آن به مملکت اسلامی ضربه و خدشه‌ای وارد نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل آمادگی کامل نیروهای مسلح و توانمندی آنها را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: امنیت پایداری که امروز در کشور شاهد آن هستیم، نتیجه این حضور جدی و همراه با وحدت گرایی و عمل گرایی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ