دشمن تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد

اقتصاد ایران: دهدشت_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در ۸ سال دفاع مقدس، تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهر دهدشت، افزود: ما با یک روز تاریخی مصادف هستیم و دلیل آن این است که در وقایع تاریخ کشور، امام خمینی (ره») یک شخصیت خاص و اثر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: در آن دوران سخت، شخصی که در مقابل مستکبران ایستاد و بر محور نه شرقی نه غربی تاکید داشت، امام خمینی (ره) بود.

احمد زاده گفت: حضرت امام در دنیا کاری مهم انجام داد و آن تشکیل یک حکومت الهی بر روی زمین بود و ما مردم در صف یاران پشت سرش قرار گرفتیم.

احمدزاده بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن همه توانش را بکار بسته و از جمله منافق‌ها و کمونیست‌ها و تمام توان شرق و غرب را برای جنگ با انقلاب به پای کار آورد و در جنگ موفق نشدند.

دشمن تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد

استاندار بیان داشت: امام در همچنین روزی با آن باورهای الهی از بین ما رفت، اما مشیت الهی بر آن بود که با انتخاب رهبری مقتدر «حضرت آیت الله خامنه ای» این مسیر را ادامه بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع سد آبریز گفت: خدا می‌داند هیچ لحظه‌ای برای آبریز نه کوتاه آمدیم و نه می آییم و اگر سد آبریز احداث شود، برآورد کردیم ۷ هزار میلیارد تومان درآمد کشاورزان کهگیلویه را بالا می‌برد.

احمدزاده تصریح کرد: آرزوی ما کلنگ زنی سد آبریز است و من قول می‌دهم آبریز کلنگ زنی می‌شود.

وی بیان داشت: اولین مطالبه کهگیلویه و تحول در کشاورزی احداث سد آبریز است و در نشست نمایندگان با وزرا و در اجلاس استانداران دو بار تکرار کردم و به فضل الهی قول می‌دهم سد آبریز احداث می‌شود.

استاندار گفت: اراده دولت بر این است که تلاش کنیم وضع روستاها در آب، گاز رسانی و و رساندن جاده به شرایط مطلوب برسد.

وی با اشاره به شهرستان چرام گفت: در دشت آهو پتروشیمی و مینی پالایشگاه با ظرفیت ده هزار بشکه احداث و کلنگ کارخانه اوره به زمین زده خواهد شد که قریب به ۳ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۳ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان که رئیس جمهور و دولت وعده داده بودند، گفت: با این اعتبار وعده‌های دولت عملی می‌شود.

استاندار با اشاره به سال انتخابات گفت: سال انتخابات و آغاز رقابت‌ها است و از سیاسیون می‌خواهم که خویشتن دار باشند که به فضل الهی بهترین آورده را خواهند داشت.

احمد زاده افزود: نامزدهای انتخابات هر کدام به صحنه آمدند، باید حرمت هم دیگر را حفظ کنند و ما هم با همه توان باید انتخابات را بصورت سالم برگزار کنیم.

وی خطاب به مدیران دولت، بیان داشت: خداوند به شما منت نهاد و فرصت داد تا در حکومت توحیدی کار کنید و برای مردم پای انقلاب کار باشید و خدمت به مردم جهاد در راه خداست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ