مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بهاباد برگزار شد

اقتصاد ایران: یزد- مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امروز با حضور اقشار مختلف مردم در بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام‌خمینی (ره) به برخی ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی دوران مبارزاتی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام راحل (ره) با اخلاص، ایمان، ساده‌زیستی، مردمداری در عمل، مجمع همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها بود و تمامی عمر خود را با کمال عزت و افتخار برای احیای دین و ارزش‌های معنوی و انقلابی صرف کرد.

حجت الاسلام سیدهادی عظیمی، زنده نگه داشتن یاد و نام چنین شخصیتی را وظیفه تمام آزادگان جهان دانست و افزود: امام خمینی (ره)، تنها متعلق به مردم ایران و حتی مسلمانان نیست، بلکه همه آزادگان و آزادیخواهان و خداجویان عالم، این شخصیت را الگوی خود در راه مبارزه با ظلم و ستم می‌دانند و نام امام خمینی (ره) در قلب همه حقیقت‌جویان دنیا جا دارد.

وی با بیان اینکه ابعاد و شخصیت زندگی حضرت امام خمینی (ره) باید برای دهه هشتاد و نودی‌ها تبیین و شناسانده شود، عنوان کرد: شخصیت امام را نباید فراموش کرد بلکه این شخصیت باید برای نسل امروز و آینده تبیین شود.

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: امام راحل در دشمن شناسی مهارت بسیار بالایی داشت و در مقابل دشمنان استقامت داشتند و هیچگونه اعتمادی به دشمنان نداشتند.

وی گفت: باید از حضرت امام خمینی (ره) درس بگیریم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم و پشتیبانی از ولی فقیه سفارش همیشگی بنیانگذار انقلاب بوده است، افزود: سفارش همیشگی امام حفظ وحدت بود و امروز هم حفظ وحدت حول محور ولی فقیه ضروری است.

عظیمی تصریح کرد: شخصیت حضرت امام بسیار با عظمت بود و یکی از خصوصیات بارز امام راحل این بود که تنها توکل ایشان به خداوند متعال بود.

مداحی در سوگ امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ