جوانان انقلابی ملت بزرگ از امام راحل تبعیت کنند

اقتصاد ایران: ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه جوانان انقلابی ملت بزرگ از امام راحل تبعیت کنند، گفت: نباید مخالفت برخی افراد ما را در این مسیر ناامید کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در آئین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در ارومیه با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه امروز همه ما، حرکت با قدرت، قوت و محکم در مسیر امام راحل است.

وی ادامه داد: برای پیمودن مسیر امام راحل باید سیره ایشان را به خوبی بشناسیم، در همان راه حرکت کنیم چون فرمایشات مقام معظم رهبری این امر را برای همه روشن کرد.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: امام راحل طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به فرموده‌های خداوند متعال ایمان تام و تمام داشت و یقین به راه، هدف و مردم از دیگر خصوصیات امام خمینی (ره) بود.

حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: امام (ره) هر چه داشت از قرآن و اهل بیت (ع) گرفته بود و شاگرد مکتب امیرالمومنین بودند و ویژگی‌های ایشان منطبق بر فرمایشات مولای متقیان علی (ع) در نهج البلاغه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امام راحل دشمن را فراموش نکرد، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که از همان ابتدای خلقت، حق و باطل در مقابل هم بودند که الان هم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: بدانیم که دشمن دست بردار نیست تا ایران را به قبل از انقلاب برگرداند باید در مقابل این خواسته دشمن، محکم بایستیم و مقابله کنیم.

وی یادآور شد: همه هجمه دشمن بر تضعیف ایمان و گرفتن امید از ملت است و سعی می‌کند تا همه افتخارات و پیشرفت‌ها و اقتدارها را بی‌ارزش جلوه کند.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه جوانان انقلابی ملت بزرگ از امام راحل تبعیت کرده و کار را پیش بردند، تاکید کرد: نباید مخالفت برخی افراد ما را در این مسیر ناامید کند.

امام جمعه ارومیه همچنین با شکرگزاری به درگاه الهی بخاطر وجود مقام معظم رهبری و سپردن سکان انقلاب بعد از امام راحل به ایشان افزود: اگر رهبری معظم‌له نبود، الان دشمنان بر ما تسلط داشتند لذا باید قدر حضرت آقا را بدانیم و از ایشان تبعیت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ