امیدواری به آینده مهمترین کلام امام و رهبری است

اقتصاد ایران: شیراز- تولیت مسجد جمکران گفت: مهم‌ترین نکته در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امیدواری به آینده و از بین بردن یاس و نا امیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان روز یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران آغازی برای انقلاب جهانی امام زمان (عج) است و همان گونه که در احکام الهی برخی از از آنها بر انسان واجب است مقابله با کافر و ظالم نیست بر هر مسلمانی واجب است.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که در کلام امام و رهبری به وضوح دیده می‌شود امیدواری به آینده است از این رو باید با کسانی که یاس و ناامیدی را در جامعه رواج می‌دهند برخورد شود این در حالی است که با مطالعه سخنان امام (ره) حتی یک نقطه تاریک و ناامید کننده دیده نمی‌شود.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: جنگ ترکیبی که دشمن انجام داده و در آن فضاسازی انجام داده است باعث شده است تا عده‌ای فریب خورده و گمان کنند کار نظام جمهوری اسلامی تمام شده است اما چطور اینگونه افراد تحت تأثیر رسانه دشمن قرار می‌گیرند در حالی که وضعیت تا این اندازه روشن است، اگر کمترین تأمل در وضعیت انقلاب اسلامی و تاریخ آن داشته باشیم متوجه خواهیم شد.

تولیت مسجد جمکران تاکید کرد: مسیری که امام خمینی (ره) به جهان نشان داد عامل اصلی ایجاد حزب الله و تمامی گروه‌های آزادی بخش در جهان شد لازم به ذکر است که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زمانی رخ داد که دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا این نهضت آزادی بخش به ثمر نشیند اما تدابیر امام و اندیشه‌های ژرف ایشان موجب شد انقلاب اسلامی ایران در مسیر دستیابی به پیروزی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه روز به روز قدرت جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف و دستیابی به پیروزی‌های شگفت‌انگیز افزایش می‌یابد، گفت: در یمن نیز علی‌رغم تمام تلاش‌های دنیای استکبار جریان مقاومت روز به روز گسترده‌تر و پیروزتر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ