امید به آینده از ویژگی‌های بارز اخلاقی امام خمینی(ره) بود

اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه موقت تهران گفت: امید به آینده و پرهیز از یاس یکی از ویژگی‌های مهم و بارز اخلاقی امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که پیش از ظهر یکشنبه در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: چهره و نام امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ عالم‌گیر شد و این امر به اراده الهی تاکنون نیز ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز اخلاقی امام خمینی (ره) علی‌رغم بمباران گسترده تخریب دشمنان امیدوار بودن و عدم یاس در طول دوران سخت مبارزه از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی بود.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطر نشان کرد: امروز جانشین شایسته و به حق امام خمینی (ره) نیز بر همین مدار جامعه اسلامی را رهبری می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اغتشاشات خائنانه اخیر رهبری جامعه را مأیوس نکرد و این از ویژگی‌های شاخص رهبری به تبعیت از امام خمینی (ره) است.

وی در ادامه افزود: پیام حضور راهپیمایی باشکوه و بی‌سابقه ۲۲ بهمن ماه علی‌رغم برخی مشکلات موجود یعنی امیدواری مردم به انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی گفت: یاس در زندگی امام و رهبری عزیز راه ندارد و به اذن اراده الهی مشکلات به زودی تمام می‌شود.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: خستگی‌ناپذیری امام یکی دیگر از ویژگی‌های رفتاری این عالم بزرگ و برجسته بود.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: دشمنان تمایل دارند مردم را در مسیر متعالی مبارزه با استکبار خسته کنند و تلاش‌های آن‌ها در فضای مجازی موید این موضوع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایستادگی بر موضع حق در طی سال‌های طولانی مبارزه با استکبار در رفتار امام خمینی (ره) جاری بود.

آیت‌الله خاتمی خاطر نشان کرد: در سالروز ارتحال امام (ره) باید مقاومت را از ایشان بیاموزیم؛ ویژگی که رهبری انقلاب هم به آن ایمان و باور دارد.

وی در ادامه افزود: امام و رهبری عزیز از تمام قوای مقننه، قضائیه و مجریه دفاع کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: انتقاد از برخی رفتارها نسبت به مجلس، دولت، قضائیه وارد است اما این دلیل بر عبور از ارکان حکمرانی و نادیده گرفتن آن‌ها نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور جهت رفع مشکلات بیان کرد: باید متوجه بود که در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم.

آیت الله خاتمی بیان کرد: جنس ارادت مردم عاشورایی و حسینی ایران عزیز به امام (ره) از جنس ارادت به سیدالشهدا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ