توجه به ضعفا و مستضعفین جز اصلی ترین آرمان‌های انقلاب است

اقتصاد ایران: همدان- دادستان همدان گفت: توجه به ضعفا و مستضعفین جزو اصلی ترین آرمان‌های انقلاب است و دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان نظام، حمایت از حقوق عامه را اولویت خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خانجانی موقر یکشنبه با گرامیداشت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: به حق که قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، مسیر نهضت امام خمینی (ره) برای پیروزی حق علیه باطل را هموار ساخت و تسریع بخشید.

وی اظهار کرد: در نهایت بهمن ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ایران با تدابیر هوشمندانه و رهبری دلسوزانه امام خمینی (ره) با وجود تمام دسیسه‌های شرق و غرب و به پشتوانه حضور ولایی این ملت به پیروزی رسید.

دادستان همدان افزود: شخصیت وارسته بنیانگذار جمهوری اسلامی در مکتب سرخ حسینی پرورش یافته بود، شخصیت عظیمی که هیچ گاه تن به خودتحقیری ملت و ذلت نداد و در برابر جبهه استکبار با اتکا به خداوند تعالی، تمام قد ایستادگی کرد.

خانجانی موقر عنوان کرد: پس از رحلت جانسوز آن عارفه فرزانه، این امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند که مسیر تثبیت انقلاب را با همان آرمان‌ها و ارزش‌های والای امام راحل (ره) با وجود نقشه‌های شوم دشمنان نظام دنبال می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، هویت بخشی به ملت، استقرار عدالت، رفتن به سمت استقلال طلبی و خودکفایی در بسیاری از علوم روز دنیا، استکبارستیزی و تلاش برای زمینه چینی به منظور اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب امام عصر (عج) را جزو ویژگی‌های این نظام برشمرد و تصریح کرد: عمق این معانی را می‌توان در منویات و رهنمودهای امامین انقلاب که نشأت گرفته از تعالیم اسلامی است مشاهده کرد.

دادستان همدان با تاکید بر اینکه منویات امامین انقلاب خط مشی دستگاه قضائی است، گفت: توجه به ضعفا و مستضعفین جز اصلی ترین آرمان‌های انقلاب است و دستگاه قضائی به عنوان یکی از ارکان نظام، حمایت از حقوق عامه را اولویت خود قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ