افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) هرگز قدیمی نخواهد شد

اقتصاد ایران: سنندج- امام جمعه سنندج گفت: افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) هرگز قدیمی نخواهد شد و هر روز در ابعاد مختلف برای ملت های آزاده و مسلمانان واقعی الهام بخش است.

ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیتی و رهبری بود و همین ویژگی‌ها وی را از تمام رهبران در سطح جهان متمایز کرده بود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل حاکمیت دینی در عصر جدید دست به تاریخ سازی زد و از وی باید به عنوان تاریخ ساز فراموش ناشدنی یاد کرد که افکار و اندیشه‌های او هرگز قدیمی نخواهد شد و هر روز در ابعاد مختلف برای ملت‌های آزاده و مسلمانان واقعی الهام بخش است.

ماموستا رستمی عنوان داشت: خدامحوری، استکبارستیزی و دشمن شناسی و مردم باوری از ویژگی‌های بارز شخصیتی امام خمینی (ره) بود که همین ویژگی‌ها باعث شد تا نهضت ایشان جهانی و افکارشان برای نسل جدید مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و نهضتی که امام خمینی (ره) ایجاد کردند نه تنها متعلق و محدود به ایران نبود، افزود: این نهضت امروز جهانی شده بلکه امروز آن را به عنوان الگو در قالب حرکت‌های آزادیخواهانه در مقابله با قدرت‌های استکباری در سطح کشورهای منطقه و مسلمان مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) دشمن شناسی ایشان بود که با بصیرت بالا و هوشمندی خاص خود در شرایط بخصوص به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، بدخواهان و منافقان می‌پرداخت و با رهنمودهای داهیانه خود به شکل حقیقی عامل اتحاد و انسجام جامعه اسلامی می‌شدند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: تا زمانی که آرمان‌های این نهضت که اسلام‌خواهی، حاکمیت اسلام ناب، عدالت، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان زنده و پویا باشد، نظام بر آمده از آن پا برجا و استوار است.

وی افزود: این نهضت یک الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه خواهد بود چرا که این جریانی است که زمینه‌ساز ظهور و تحقق حاکمیت اسلام و مستضعفان بر مستکبران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اندیشه‌های امام خمینی (ره) نشأت گرفته از اسلام ناب و الهام بخش بیداری اسلامی در جهان اسلام بود، اظهار داشت: این بیداری اسلامی در سراسر جهان موجب شده که قدرت‌های استکباری در برابر این انقلاب اسلامی به زانو درآیند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ