دشمن شناسی و زمان شناسی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود

اقتصاد ایران: کرمان- دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه باید زمان زیادی بگذرد تا بتوان حرکت عظیم امام راحل را تحلیل کرد، گفت: دشمن شناسی و زمان شناسی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه در هر حرکت امام یک دنیا جسارت، صداقت و عقلانیت نهفته بود گفت: امام توانست نسل انقلاب را تربیت کند، ملت را با معارف اسلامی آشنا و یک ملت دوران ساز بیافریند و تاریخ را متحول کند.

وی افزود: باید زمان زیادی بگذرد تا بشود حرکت عظیم امام راحل را تحلیل کرد.

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که جنگ روانی علیه ملت ایران ادامه دارد، گفت: حرکت امام آنقدر بزرگ بود که دشمنان هنوز نمی‌توانند آن را تحمل کنند و امام هنوز پس از سال‌ها الهام بخش بوده و پیام‌های او هر روز برای ما درس است

حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: امروز نیز ادامه راه در گروه پیمان با آرمان‌های امام است و راه نجات ما بازگشت به آموزه‌های امام راحل است.

وی دشمن شناسی و زمان شناسی را از ویژگی‌های برجسته امام دانست و گفت: امام آگاهی بخش بود و ملت‌هایی که سقوط کردند دلیل سقوطشان ناآگاهی به امور بود و راحت تسلیم شدند و ما نباید اجازه دهیم دشمن گرد غفلت بر این مملکت بپاشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و ما باید با مشارکت بالا و همدلی این اقتدار را ایجاد کنیم و دشمن را ناکام بگذاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ